Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Пошук
Пошук
Головна
/
Архіви
/
№ 25 (2022)
№ 25 (2022)
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.25
Опубліковано:
2022-05-16
Весь випуск
pdf
ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ
ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ УНІВЕРСИТЕТІВ ЧЕРЕЗ УЧАСТЬ У ПРОЄКТАХ ERASMUS + KA2
M. Grynova, I. Kohut
9-18
pdf (English)
МУЛЬТИЛІНГВІЗМ ТА МЕТОДОЛОГІЯ CLIL В МЕЖАХ ПРОЄКТУ MULTIED ERASMUS+
M. Zuyenko, V. Kravchenko, I. Kohut
19-26
pdf (English)
ШЛЯХИ ІНКЛЮЗІЇ ТА ПРИЙНЯТТЯ – РОЗРОБКА БАГАТОВИМІРНОГО МОДУЛЯ РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ В ПРОЄКТІ WIN
V. Arva, E. Trentinne Benko
27-36
pdf (English)
ЗНАЧЕННЯ ОСНОВНОЇ НАВЧАЛЬНОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: НАЦІОНАЛЬНА ТА ЄВРОПЕЙСЬКА ПЕРСПЕКТИВИ
T. Yanitska-Panek
36-49
pdf (Język Polski)
РОЗУМІННЯ КАТЕГОРІЇ ЗДОРОВ’Я, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У НІМЕЦКОМОВНИХ КРАЇНАХ
Ju. Matulchyk
50-61
pdf (Slovenčina)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ ГРИ У СЕНСОРНОМУ ВИХОВАННІ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ
O. Vilkhova, O. Hryshko
62-72
pdf (English)
ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА
КУЛЬТУРНІ ТА ЛІНГВІСТИЧНІ ВИМІРИ МЕТАФОР У ДВОМОВНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛІВ
E. Trentinne Benko
73-82
pdf (English)
СУЧАСНА ВІЙСЬКОВА ЛЕКСИКА У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МОВНІ ТА СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ОПАНУВАННЯ
Yu. Styrkina
83-93
pdf (English)
РОЗВИТОК М’ЯКИХ НАВИЧОК МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН
Yu. Braiilko, O. Palekha, O. Rudych
94-104
pdf (English)
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ПОДОЛАННЯ ТЕМПОРИТМІЧНИХ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ ПІСНІ
N. Sulaieva, M. Leshchenko
105-114
pdf (English)
ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ДОШКІЛЬНИКІВ ПРО РЕГІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПИСАННИКИ
O. Vashak, O. Hnizdilova, N. Manzhelii
115-125
pdf (English)
ОРГАНІЗАЦІЯ НАРОДНИХ СВЯТ У ДИТЯЧИХ ЗАКЛАДАХ ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ
V. Irkliienko
126-134
pdf (English)
СТИЛІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМПОЗИТОРСЬКОГО ПОЧЕРКУ ПЕДАГОГА-МИТЦЯ ГРИГОРІЯ ЛЕВЧЕНКА
O. Lobach, Yu. Komyshan, V. Yakovlev
135-146
pdf (English)
МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА
НЕПЕРЕРВНІСТЬ ЯК ПРОВІДНА ТЕНДЕНЦІЯ РОЗВИТКУ ХОРЕОГРАФІЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ
T. Blahova
147-158
pdf (English)
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІОНАЛІЗМУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА В КУЛЬТУРНО-ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ ВИПУСКОВОЇ КАФЕДРИ
T. Saienko, T. Batiievska, Yu. Mokhirieva
159-169
pdf (English)
ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ТА ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В МЕЖАХ ОДНІЄЇ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
N. Demianko
170-183
pdf (English)
ОРГАНІЗАЦІЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ У ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
V. Myroshnychenko
184-191
pdf (English)
ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ
ПОПЕРЕДНІ ЗАУВАЖЕННЯ ЩОДО ПИСЬМА В ІНКЛЮЗІЇ: ЄВРОПЕЙСЬКА РОБОТА В КООПЕРАЦІЇ МІЖ ПОЧАТКОВИМИ ШКОЛАМИ З eTWINNING ТА ЦИФРОВИМИ ТВОРАМИ
M. Canals-Botines, N. Medina-Casanovas
192-200
pdf (English)
РОЗШИРЕННЯ ТЕХНІЧНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОНЛАЙН-РОБОТИ У ХОДІ ВИВЧЕННЯ МОВИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
A. Raluy
201-206
pdf (English)
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
V. Berezan, N. Pakhomova, V. Pakhomova
207-220
pdf (English)
СУЧАСНІ ТЕХНІКИ ЦИФРОВОЇ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ДИДАКТИЧНОГО КОНТЕНТУ МАТЕМАТИЧНОЇ, ІНФОРМАТИЧНОЇ ТА ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
L. Protsai, N. Gibalova, Ye. Pochynok, O. Fediy
221-234
pdf (English)
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПОЛТАВСЬКОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ ІМЕНІ В. Г. КОРОЛЕНКА ДО ВИХОВАННЯ ДЕМОКРАТИЧНОЇ ГРОМАДЯНСЬКОСТІ
V. Pogrebnyak
235-245
pdf (English)
РЕАЛІЗАЦІЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
N. Vlasenko
246-256
pdf (English)
Поточний номер
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
##plugins.block.developedBy.blockTitle##
Open Journal Systems
Ключові слова