МУЛЬТИЛІНГВІЗМ ТА МЕТОДОЛОГІЯ CLIL В МЕЖАХ ПРОЄКТУ MULTIED ERASMUS+

Автор(и)

  • M. Zuyenko
  • V. Kravchenko
  • I. Kohut

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.25.256645

Ключові слова:

багатомовність, методологія CLIL, багатомовне оцінювання, інтернаціоналізація освіти, соціально-культурний контекст, мотивація навчання, методи навчання, сторітелінг

Анотація

У статті представлено результати дослідження української державної та університетської мовної політики, а також потенціалу української університетської спільноти стати багатомовною з точки зору володіння іноземною мовою й ставлення до багатомовного підходу в навчанні. Автори переконливо доводять важливість багатомовності в сучасному суспільстві та необхідність міждисциплінарності її вивчення у зв’язку з соціолінгвістикою, когнітивною лінгвістикою та педагогікою. Результати дослідження показують те, що студенти розуміють можливості іноземних мов і відкриті до застосування нових методів. Серед таких методичних новацій релевантно представлений сторітелінг як метод навчання мови за методологією CLIL. Наголошується, що українські університети можуть розробляти власні методики багатомовної освіти, про що свідчить приклад одного з провідних вітчизняних університетів – Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

Посилання

Andrews, D. & Hull, Th. (2009). Storytelling as an Instructional Method: Descriptions and Research Questions. The Interdisciplinary Journal of Problem-based Learning, 3(2), 6-23.

Aronin, L. (2005). Theoretical Perspectives of Trilingual Education. International Journal of the Sociology of Languagevol, 2005(171), 7-22. https://doi.org/10.1515/ijsl.2005.2005.171.7

Camps-Casalas, N. & Medina-Casanovas, N. (2020). Perceived Impact of Cooperative Project-Based Learning in English for Academic Purposes for Primary Teacher Training Students. In The Contemporary English Scientific Discourse. Collection of Students’ scientific works. (p. 60-68). Poltava: Astraia .

Cenoz, J. (2003). The additive effect of bilingualism on third language acquisition: A review. The International Journal of Bilingualism, 7(1), 71-87.

Cenoz, J. & Hoffmann, Ch. (2003). Acquiring a third language: What role does bilingualism play? The International Journal of Bilingualism, 7(1), 1-5.

Edwards, J. (1994). Multilingualism. London: Routledge.

Herdina, F. & Jessner, U. (2002). Dynamic Model of Multilingualism: Perspectives of Change in Psycholinguistics. Bristol: Multilingual Matters. DOI:10.21832/9781853595547

Wong, J. & Waring, H. Z. (2021). Storytelling in Multilingual Interaction A Conversation Analysis Perspective. New York: Routledge.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-12

Як цитувати

Zuyenko, M., Kravchenko, V., & Kohut, I. (2022). МУЛЬТИЛІНГВІЗМ ТА МЕТОДОЛОГІЯ CLIL В МЕЖАХ ПРОЄКТУ MULTIED ERASMUS+. Естетика і етика педагогічної дії, (25), 19–26. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.25.256645

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ