Процес рецензування

Рецензування орієнтовано на об’єктивну оцінку якості змісту наукової статті, визначення її актуальності, оригінальності, унікальності, наукової цінності, відповідності вимогам до публікацій.

Рецензування проводиться конфіденційно в односторонньому порядку («сліпе» рецензування), що відповідає світовим стандартам процедури. Головний редактор і заступник головного редактора збірника призначають двох рецензентів як із членів редакційної колегії, так і сторонніх висококваліфікованих фахівців, які мають публікації за конкретним науковим напрямом. Рецензент заповнює стандартизовану форму, яка містить висновок про рекомендацію до друку або негативну оцінку.

Рецензування відбувається згідно з принципом конфіденційності – нерозголошення інформації про етапи рецензування, зауваження та рішення щодо опублікування статті за винятком необхідності консультації іншого фахівця певної галузі за наявності дозволу редколегії.

Усі статті проходять перевірку на плагіат антиплагіатною платформою Turnitin. Автор має право надіслати довідку про перевірку на антиплагіат, зроблену в установі за місцем роботи або навчання. Відсоток плагіату розраховується за допомогою програмного забезпечення системи антиплагіату та не має перевищувати 20%.

Статті членів редакційної колегії рецензуються за стандартною процедурою, організованою головним редактором. Члени редакційної колегії не беруть участі в розгляді власних рукописів.

Рецензування триває протягом місяця.

Відповідальний секретар повідомляє автора про терміни друку статті протягом місяця з дня отримання позитивного висновку щодо опублікування статті.

Остаточне рішення щодо публікацію статті приймається Головним редактором (або, за його дорученням, – членом редакційної колегії, за необхідності – на засіданні редакційної колегії). Редакційна колегія залишає за собою право відхиляти статті, якщо автор відмовляється враховувати побажання та зауваження рецензентів.

Зміст збірника наукових статей «Естетика і етика педагогічної дії» затверджується протоколом засідання вченої ради Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна НАПН України, що фіксується на другій сторінці обкладинки збірника.

Незначні виправлення, які не впливають на зміст статті, вносяться технічним редактором без узгодження з автором.

Рецензії зберігаються в редакції не менше трьох років.