Про журнал
Мета збірника наукових праць «Естетика і етика педагогічної дії» – оприлюднення результатів наукових досліджень та інноваційних пошуків у галузі педагогічної, мистецької освіти та андрагогіки.
Проблематика збірника наукових праць «Естетика і етика педагогічної дії» – висвітлення історичних, методологічних, теоретичних і методичних проблем розвитку мистецької освіти, педагогічної освіти і освіти різних категорій дорослих; упровадження філософських, психологічних, аксіологічних, культурологічних, естетичних і етичних засад педагогічної та мистецько-педагогічної діяльності; педагогічна інноватика.
Ліцензійні умови забезпечують збереження авторських прав, а також права збірника наукових праць публікувати оригінальні наукові статті, які не розглядаються для публікації в інших журналах і не публікувалися раніше. Усі матеріали поширюються під Attribution 4.0 International (CC BY 4.0), що дає змогу зацікавленим особам і відповідним установам визначати авторство поданої роботи та визнавати збірник наукових праць «Естетика і етика педагогічної дії» за першоджерело.
Політика відкритого доступу. Збірник наукових статей практикує політику негайного відкритого доступу до опублікованого змісту, підтримуючи принципи вільного поширення наукової інформації та глобального обміну знаннями задля загального суспільного прогресу. Повнотекстовий доступ до наукових статей і повної версії збірників представлено на офіційному сайті в розділі Архів.
Редакційна колегія збірника наукових статей дотримується етичних і професійних стандартів, заснованих на принципах прозорості та передовій практиці наукового видання.
Основними тематичними рубриками збірника наукових праць «Естетика і етика педагогічної дії» є:
- Філософія і психологія педагогічної дії.
- Педагогічна естетика та етика.
- Мистецька освіта: теорія, історія, методика.
- Інновації у мистецькій і педагогічній освіті.
- Рецензії.
- Інформація про науково-педагогічні й мистецько-педагогічні заходи.