№ 19 (2019)

DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ

ЗНАЧЕННЯ ДІАГНОСТИКИ ДОШКІЛЬНЯТ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ PDF (Polski)
Teresa Janitska-Panek 9-19
РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ І НАЦІОНАЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ PDF
Olena Terenko 20-28
БАЗОВІ ІНДИКАТОРИ МОНІТОРИНГУ ЯКОСТІ ОСВІТИ В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ PDF
Oleksandr Kucheriavyi 28-38
СОЦІОКУЛЬТУРНІ ФУНКЦІЇ МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В ІСТОРИЧНОМУ І СУЧАСНОМУ КОНТЕКСТІ PDF
Nataliia Filipchuk 38-48
ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ PDF
Vadym Lisovyi 49-57

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА

ПЕДАГОГІКА ДОБРА В ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНІЙ РЕТРОСПЕКТИВІ PDF
Mykola Stepanenko 58-74
МИСТЕЦЬКО-ОСВІТНЯ КОНЦЕПТУАЛІЗАЦІЯ КАТЕГОРІЇ «ХУДОЖНЯ МАЙСТЕРНІСТЬ» PDF
Andrii Hordash 74-88
ХОРЕОГРАФІЧНЕ МИСТЕЦТВО – ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ PDF
Oksana Vilkhova 88-95
ПРОГРАМНІСТЬ У КЛАВЕСИННІЙ МУЗИЦІ ХVІІІ СТОЛІТТЯ: ТЕАТР ФРАНСУА КУПЕРЕНА PDF
Iryna Tsebrіy 96-103

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА

ГУМАНІСТИЧНІ ІДЕЇ МУЗИЧНОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ УЧНІВ ПЕРІОДУ СТАНОВЛЕННЯ АВТОРИТАРИЗМУ (20-50-і роки ХХ ст.) PDF
Sergey Gorbenko 104-113
МЕТОДОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРЕТИКО-АНАЛІТИЧНИЙ АСПЕКТ PDF
Li Tsuan 113-125
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ PDF
Mariia Lysenko 126-135
НАВЧАННЯ ПЕЙЗАЖНОГО ЖИВОПИСУ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ PDF
Olena Adamenko, Iraida Rudenko 136-144

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ

УПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПОБУДОВИ МЕНТАЛЬНИХ КАРТ У ПРОЦЕС НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ PDF (English)
Olena Loputko 145-155
МОЖЛИВОСТІ ВЕБ-СЕРВІСІВ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙНО-ВИКОНАВЧОГО ЕТАПУ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО САМООЦІНКИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ PDF
Oleksandr Mamon 155-165
ПСИХОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ НАВЧАЛЬНОГО ГЕОГРАФІЧНОГО МОДЕЛЮВАННЯ PDF
Liubov Vishnikina, Tetiana Yaprynets 166-175
ЯКІСТЬ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЯК ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ PDF
Оksana Danysko 176-189