МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ЗДАТНОСТІ ДО САМОРЕГУЛЯЦІЇ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169779Ключові слова:
саморегуляція, розвиток, диригентсько-хорова підготовка, принципи, методи, інтеріоризація, навчальна діяльністьАнотація
Статтю присвячено одній із найменш досліджених психолого-педагогічних проблем – саморегуляції навчальної діяльності особистості. Висвітлюються етапи, компоненти, принципи та методи розвитку саморегуляції майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі їх диригентсько-хорової підготовки. Акцентується увага на тому, що здатність розвиватися поглиблюється в процесі практичної діяльності індивіда. Зосереджуються міркування на характері засвоєння студентами відповідних знань і навичок, гуманістичній основі взаємин диригента і хористів, зовнішніх і внутрішніх можливостях особистісних перетворень та саморозвитку.
Посилання
Davydov, V. V. (1996). Teoriia razvivaiushchego obucheniia [Theory of developmental education]. Moskva: INTOR [in Russian].
Honcharenko, S. U. (2011). Ukrainskyi pedahohichnyi entsyklopedychnyi slovnyk [Ukrainian Pedagogical Encyclopedic Dictionary]. Rivne: Volynski oberehy [in Ukrainian].
Hrynova, M. V. (2008). Samorehuliatsiia [Self-regulation]. Poltava: ASMI [in Ukrainian].
Konopkin, O. I. (2004.) Obshchaia sposobnost k samoreguliatsii kak faktor subektnogo razvitiia [General ability to self-regulation as a factor of subject development]. Voprosy psikhologii, 2, 128-135 [in Russian].
Robotova, A. S., & Plashkova, O. O. (2007). Galina Ivanovna Shchukina: nravstvennye i nauchnye uroki [Galina Shchukina: Moral and Scientific Lessons]. Vestnik Gertsenovskogo universiteta, 10, 62-69 [in Russian].
Talyzina, N. F. (1996). Deiatelnostnyi podkhod k postroeniiu modeli spetsialista [Activity approach to the construction of a specialist model]. Vestnik vysshei shkoly, 3, 10-14 [in Russian].