МЕТОДОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРЕТИКО-АНАЛІТИЧНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Li Tsuan

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169777

Ключові слова:

методологічна компетентність, методологічні компетенції, методологічна культура, майбутній учитель музичного мистецтва

Анотація

У статті на основі аналізу з’ясовується актуальність проблеми формування методологічної компетентності майбутнього вчителя музич­ного мистецтва. Застосовується ретроспективний підхід; аналізується вітчизняний і зарубіжний досвід для виявлення ступеня розробленості порушеного питання. Визначається система методологічних компетенцій, які складають цілісне, динамічне особистісне утворення – методологічну компетентність майбутнього вчителя музики.

Посилання

Abdullin, E. B., Nikolaeva, E. V., & Tselkovnikov, B. M. (2006). Metodologiia pedagogiki muzykalnogo obrazovaniia [Methodology of Pedagogics of Music Education]. (Izd. 2). Moskva: Izdatelskii tsentr «Akademiia» [in Russian].

Abrakova, I. Iu. (2016). Metodologicheskaia kompetentnost studentov kak osnova razvitiia professionalnoi kompetentnosti [Methodological competence of students as a basis for the development of professional competence]. Retrieved from https://interactive-plus.ru/e-articles/219/Action219-80401.pdf [in Russian].

Bondarenko, T. P. (2012). Formuvannia spetsialnoi metodolohichnoi kompetentsii yak naivyshchoho pokaznyka profesiinoi hotovnosti vchytelia biolohii [Formation of special methodological competence as the highest indicator of professional readiness of a biology teacher]. Retrieved from https://www.google.com.ua/ search?q=Tetyana+Bondarenko [in Ukrainian].

Definition and Selection of Competencies. Country Contribution Process: Summary and Country Report (2001). Uri Peter Trier, University of Neuchatel [in Switzerland].

Glagoleva, Yu. I. (2002). Pedagogicheskie usloviia stanovleniia metodologicheskoi kultury uchashchihsia [Pedagogical terms of formation of methodological culture of students]. (PhD. diss). Pskovskii gosudarstvennyi pedagog. un-t, Pskov [in Russian].

Kabanov, P. G. (1997). Metodologicheskaia kultura pedagoga kak predmet filosofskogo analiza [Methodological culture of teacher as the subject of philosophical analysis]. (PhD. diss). In-t Obrazovaniia Sibiri, Dalnego Vostoka i Severa RAO, Tomsk [in Russian].

Kredenets, N. D. Metodolohiia formuvannia profesiinoi kompetentnosti spetsialistiv u protsesi yikhnoho navchannia: zarubizhnyi dosvid [Methodology of forming of professional competence of specialists in the process of their educating: the foreign experience]. Retrieved from http://enpuir.npu.edu.ua/bitstream/123456789/4011/1/Kredenets.pdf [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (Ed.). (2008). Entsyklopediia osvity [Encyclopedia of Education]. Kyiv: Yurinkom Inter [in Ukrainian].

Lavrenteva, O. O. Metodologichna kultura vchytelia: u poshukax konceptiv profesiinoi diialnosti [Methodological culture of teacher: in search of concepts of professional activity]. Retrieved from http://www.essuir.sumdu.edu.ua/bitstream/ 123456789/50319/4/ [in Ukrainian].

Nikonova, Z. V. (2010). Metodologicheskaia kompetentnost subekta poslevuzovskogo professionalnogo obrazovaniia v kontekste problem metodologii pedagogiki [The methodological competence of subject of postgraduate trade education in the context of problems of methodology of pedagogics]. Kulturnaia zhizn iuga Rossii, 1(35), 43- 46 [in Russian].

Oleksiuk, O. M. (2014). Metodolohiia muzychno-pedahohichnoi osvity [Methodology of music and pedagogical education]. Kyiv: Kyivskyi un-t imeni B. Hrinchenka [in Ukrainian].

Ovcharenko, N. A. (2017). Muzychna osvita: metodologichnyi aspekt [Music education: methodological aspect]. In N. A. Seheda (Ed.), Pedahohika muzychnoho mystetstva, khudozhnoi kultury ta khoreohrafii u konteksti internatsionalizatsii osvity: materialy Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii, 8-10 lystopada 2017 r., m. Melitopol (p. 99–101). Melitopol: FOP Odnoroh T. V. [in Ukrainian].

Rastryhina, A. M. Metodolohiia muzychno-pedahohichnykh doslidzhen [Methodology of musical and pedagogical researches]. Retrieved from https://wiki.cuspu.edu.ua /index.php [in Ukrainian].

Smirnova, V. V. (2008). Metodologicheskaia kompetentnost pedagoga v kontekste nepreryvnogo obrazovaniia [Methodological competence of the teacher in the context of continuing education]. Chelovek i obrazovanie, 4(17), 100-103 [in Russian].

Soloveva, E. V. (2012). Usloviia i faktory realizatsii predmetno-metodologicheskoi kompetentnosti uchitelia kak resursa kachestva obrazovaniia [The condition sand factors for theimplementation of the subject-methodological competence of the teacher asaresource for the quality of education]. Molodoi uchenyi, 4, 460-463. Retrieved from https://moluch.ru/archive/39/4612 [in Russian].

Sysoieva, S. O., & Sokolova, I. V. (2012). Problemy neperervnoi profesiinoi osvity: tezaurus naukovoho doslidzhennia [The problems of continuing professional education: thesaurus of scientific research]. Kyiv: EKMO [in Ukrainian].

Valeev, G. H. (2000). Formirovanie metodologicheskoi kultury issledovatelia [The forming of methodological culture of researcher]. Cheliabinsk: Fakel; Sterlitamak: Sterlitamakskii gosudarstvennyi ped. in-t. [in Russian].

Vegner, E. G. (2007). Formirovanie metodologicheskoi kompetentnosti budushchego uchitelia geografii sredstvami modulnogo obucheniia [The forming of methodological competence of future geography teacher by facilities the module education]. (PhD. diss). Moskovskii gosudarstvennyi pedagog. un-t, Moskva [in Russian].

Zakon Ukrainy «Pro vyshchu osvitu» [The law of Ukraine «About Higher education»]. № 1335-VII. (2014). Retrieved from http://vnz.org.ua/zakonodavstvo/111-zakon-ukrayiny-pro-vyschu-osvitu [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

Tsuan, L. (2019). МЕТОДОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА: ТЕОРЕТИКО-АНАЛІТИЧНИЙ АСПЕКТ. Естетика і етика педагогічної дії, (19), 113–125. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169777

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА