МОЖЛИВОСТІ ВЕБ-СЕРВІСІВ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙНО-ВИКОНАВЧОГО ЕТАПУ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО САМООЦІНКИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Oleksandr Mamon

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169784

Ключові слова:

самооцінка, педагогічне стимулювання, технологія, інформаційно-комунікаційні технології, Веб-сервіси

Анотація

У статті розглядається процес використання інформаційно-комунікаційних технологій у рамках реалізації технології педагогічного стимулювання майбутнього вчителя до самооцінки навчальної діяльності. Здійснюється аналіз основних можливостей Веб-сервісів, що використовуються на операційно-виконавчому етапі зазначеної технології. Наведено приклади використання деяких Веб-сервісів при покроковій реалізації дій, спрямованих на формування самооцінних умінь у майбутніх учителів: ознайомлення студентів з еталонами і критеріями оцінювання, залучення їх до індивідуального і колективного оцінювання завдань, аргументація самооцінки навчальної діяльності, робота у складі групи з колективного вироблення критеріїв оцінки, обговорення результатів виконаного навчального завдання та розв’язування професійних ситуацій.

Посилання

Apolskikh, E. I., & Belonenko, M. G. (2015). Realizatsiia interaktivnykh metodov obucheniia s ispolzovaniem servisa RealtimeBoard [The implementation of interactive training methods using RealtimeBoard service]. Pedagogicheskoe obrazovanie na Altae, 1, 71-79.

Chaika, V. (2014). Intelektualna kultura vchytelia yak faktor innovatsii u pedahohichnii diialnosti [Teacher’s intellectual culture as innovations factor in pedagogical activity]. Ternopil: TNPU.

Dronova, E. N. (2015). Ispolzovanie servisa Google Docs dlia organizatsii gruppovoi raboty na primere zaniatiia «Vvedenie v bazy dannykh» [Using of Google Docs service for group work management on the base of training «Introduction to database»]. Sovremennaia tekhnika i tekhnologii, 4(44), 76-83.

Kosheva, D. (2016). Vnedrenie elektronnogo obucheniia i distantsionnykh obrazovatelnykh tekhnologii v pedagogicheskom universitete [The implementation of e-learning and remote educational technologies in pedagogical university]. (V. 3, pp. 193-197). NovaInfo.Ru.

Lapteva, N. (2008). Rol seti internet v razvitii obrazovaniia [The role of Internet network in education development]. Vladivostok: GOUSPO.

Mamon, O. (2016). Pedahohichne stymuliuvannia maibutnoho vchytelia do samootsinky navchalnoi diialnosti u protsesi profesiinoi pidhotovky [Pedagogical stimulation of the future teacher to training activity self-esteem in the vocational training process]. (PhD dissertation). Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Ternopil.

Pometun, O., & Pyrozhenko, L. (2002). Interaktyvni tekhnolohii navchannia: teoriia, praktyka, dosvid [Interactive training technologies: theory, practice, experience]. Kyiv: APN.

Selevko, G. K. (1998). Sovremennye obrazovatelnye tekhnologii [Modern educational technologies]. Moskva: Narodnoe obrazovanie.

Zhaldak, M., Hokun, O., & Mashbyts, Yu. (1997). Osnovy novykh informatsiinykh tekhnolohii navchannia [Basics of new informational training technologies]. Kyiv: IZMN.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

Mamon, O. (2019). МОЖЛИВОСТІ ВЕБ-СЕРВІСІВ ПРИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОПЕРАЦІЙНО-ВИКОНАВЧОГО ЕТАПУ ТЕХНОЛОГІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО СТИМУЛЮВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО САМООЦІНКИ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Естетика і етика педагогічної дії, (19), 155–165. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169784

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ