РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ І НАЦІОНАЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ

Автор(и)

  • Olena Terenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169760

Ключові слова:

США, Канада, освіта дорослих, національні асоціації освіти дорослих, Міжнародна рада з освіти дорослих, ЮНЕСКО

Анотація

У статті систематизовано напрями діяльності канадських і американських асоціацій, які суттєво впливають на розвиток освіти дорослих. Виявлено, що «парасольковою» організацією в США є Американ­ська асоціація освіти дорослих і неперервної освіти, а в Канаді – Канадська асоціація з досліджень освіти дорослих, які беруть активну участь у розробці законодавчого, організаційного, змістового забезпечення системи освіти дорослих; суттєвий вплив на розвиток освіти дорослих у США і Канаді мають міжнародні організації, зокрема ЮНЕСКО та Міжнародна рада з освіти дорослих, які визначають тенденції та пріоритети розвитку, слугують орієнтиром у розробці національних стратегій розвитку освіти дорослих.

Посилання

ALADІN: Adult learnіng documentatіon and іnformatіon network. Retrieved from http://www.unesco.org/educatіon/aladіn.

American Association for Adult and Continuing Education (AAACE) Retrieved from https://www.aaace.org/

Awe, S.C. (2008) American Society for Training and Development (ASTD) Journal of Business & Finance Librarianship 5 (1), 61-65

Canadian Association for the Study of Adult Education (CASAE) Retrieved from https://www.casae-aceea.ca/?q=about

Fenwick, T., Nesbit, T., & Spencer, B. (2006). Contexts of adult education: Canadian perspectives, Toronto: Thompson Educational Publishing, Inc.

Glenn, J. C., Gordon, T. J., Florescu, E. (2008) State of the Future (The Millennium Project) Washington: The Millennium Project

Hoiberg, O.G. (1968) Center for the Study of Liberal Education for Adults. The College and Its Community—A Conference on Purpose and Direction in the Education of Adults. Occasional Papers, No. 16. Boston: Boston University, C.S.L.E.A.

ICAE (2015). Declaration IX WORLD ASSEMBLY. Montreal Retrieved from http://icae.global/en/wp-content/uploads/2017/05/icae declaration_Mont real.pdf

International Council for Adult Education (ICAE) http://icae.global/en/about/history-of-icae/

Milana, M., McBain, L. (2014) Adult education in the United States of America: A critical examination of national policy (1998- examination of national policy (1998-2014) Encyclopaideia XVIII (40), 34-52

Milana, M, Nesbit, T. (2015) Global Perspectives on Adult Education and Learning Policy . N.Y: Palgrave Macmillen

Nesbit, T., Brigham, S.M., Taber, N., & Gibb, T. (2013). Building on critical traditions: Adult education and learning in Canada. Toronto: Thompson Pub.

Ogienko, O., Terenko, O. (2018). Non-formal adult education: challenges and prospects in 21st century. Rocznik naukowy: Technika-Informatyka-Edukacja: Theoretical and practical problems of informatics and information education. 2(24), 169-175

UNESCO (2009). CONFІNTEA VІ: Lіvіng and learnіng for a vіable future: the power of adult learnіng. Fіnal report. – Belem - Brasіlіa: UNESCO

Wilson, A.L. (2009). Adult education in the United States as a subject of policy and politics. Bildung und Erziehung, 62(4), 451- 461.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-06-07

Як цитувати

Terenko, O. (2019). РОЛЬ МІЖНАРОДНИХ І НАЦІОНАЛЬНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ У ФОРМУВАННІ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У КРАЇНАХ ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ. Естетика і етика педагогічної дії, (19), 20–28. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169760

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ