ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ АКСІОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.19.169768Ключові слова:
магістр музичного мистецтва, професійний розвиток, аксіологія, цінності, ціннісні орієнтації, аксіологічний підхідАнотація
У статті розглядаються можливості застосування аксіологічного підходу до дослідження проблем професійного розвитку майбутніх магістрів музичного мистецтва. Проаналізовано теоретичні праці, присвячені розвитку ціннісних орієнтацій магістрів музичного мистецтва. Підкреслено, що важливими педагогічними цінностями, які регламентують професійну діяльність майбутніх магістрів музичного мистецтва, є гуманістичні цінності, які являють собою підґрунтя розвитку особистісних якостей майбутнього фахівця.
Посилання
Beh, I. (1997). Dukhovni tsinnosti v rozvytku osobystosti [Spiritual values in the development of personality]. Pedagogika i psyhologija, 1, 124-129 [in Ukrainian].
Blauberg, Y. V. & Iudin, E. G. (1973). Stanovlenie i sushchnost sistemnogo podkhoda [Formation and essence of the system approach]. Moskva: Nauka [in Russian].
Demidova, E. (2004). Tsennosti kak faktor sotsialnoy determinatsii smysloobrazovaniya v iazyke. [Values as a factor of social determination of meaning in a language]. (Doctoral thesis). Nizhnii Novgorod [in Russian].
Dubov, G. Metodologicheskii podkhod: ponyatie i mesto v sisteme metodologii yuridicheskikh issledovanii. [Methodological approach: the concept and place in the system of legal research methodology]. Retrieved from: http://www.legeasiviata.in.ua/archive/2015/1-3/3.pdf [in Russian].
Frolov, I. T. (Ed.). (2001). Filosofskii slovar [Philosophical dictionary]. Moskva: Respublika [in Russian].
Goncharenko, S. (2008). Metodolohiia [Methodology]. In V. H. Kremen (Ed.), Encyklopedija osvity (p. 1040). Kyiv, Jurinkom Inter [in Ukrainian].
Isaev, I. (2002). Professionalno-pedagogicheskaia kultura prepodavatelia [Professional and pedagogical culture of the teacher]. Moskva: Akademiia [in Russian].
Kemerova, V. E. (Ed.). (1998). Sovremennyi filosofskii slovar [Modern philosophical dictionary]. London, Minsk [in Russian].
Kolomiets. G. G. (2006). Kontseptsiia tsennosti muzyki kak substantsii i sposoba tsennostnogo vzaimodeystviia cheloveka s mirom. [The concept of the value of music as a substance and method of value interaction of a person with the world]. (Doctoral thesis). Lomonosov Moscow State University. Moskva [in Russian].
Korniienko, O. (1998). Natsionalni tsinnosti osobystosti: sutnist ta osoblyvosti formuvannia [National values of the person: essence and peculiarities of formation]. (Doctoral thesis). Taras Shevchenko National University of Kyiv, Kyiv [in Ukrainian].
Likhachev, B. (1973). Vvedenie v teoriiu i istoriiu vospitatelnykh tsennostei. [Introduction to the theory and history of educational values]. Samara: Izd-vo SIU [in Russian].
Rokeach, M. (1973). The Nature of Human Values. N. Y.: Free Press [in USA].
Slastenin, V., & Chizhakova, G. (2003). Vvedenie v pedagogicheskuiu aksiologiiu. [Introduction to pedagogical axiology]. Moskva: Akademiia [in Russian].
Sotska, H. I. (2014). Teoretychni i metodychni zasady formuvannia estetychnoi kultury maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva v pedahohichnykh universytetakh [Theoretical and methodical principles of formation of aesthetic culture of future teachers of fine arts in pedagogical universities]. Kyiv: In-t obdarovanoi dytyny [in Ukrainian].
Tsypin, G. M. (2003). Psikhologiia muzykalnoi deiatelnosti teoriia i praktika [Psychology of musical activity: theory and practice]. Moskva: Akademiia [in Russian].