№ 13 (2016)

DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ

МИСТЕЦТВО СВОБОДИ ДЛЯ ОСВІТИ PDF
Georgii Filipchuk 9-18
ТВОРЧА ІНТЕЛІГЕНТНІСТЬ (ПСИХОЛОГІЧНЕ І СОЦІОЛОГІЧНЕ ТРАКТУВАННЯ) PDF (Polski)
Malgorzata France 19-36
СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНІ ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ ОСВІТИ PDF
Leila Sultanova 37-48
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПОЗИТОРСЬКО- ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА PDF
Tetiana Stratan-Artyshkova 49-59
МУЗИЧНО-СЛУХОВІ УЯВЛЕННЯ ЯК ОПЕРАНДИ МУЗИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ PDF
Olga Ryabova 60-68

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА

ДЕЯКІ АСПЕКТИ КОНЦЕПЦІЇ ДУХОВНОСТІ ВИХОВАННЯ PDF
Alla Rastrygina, Rimantė Kondratene 69-80
ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПІД ВПЛИВОМ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООСВІТИ І САМОВИХОВАННЯ PDF
Alexandr Kucheriavyj 81-91
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ В УНІВЕРСИТЕТІ PDF
Natalia Divinska 92-104

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА

ҐЕНЕЗА ПОНЯТТЯ «МУЗИЧНА КУЛЬТУРА ОСОБИСТОСТІ» В КОНТЕКСТІ ЗАГАЛЬНОЇ МУЗИЧНОЇ ОСВІТИ PDF
Olga Lobova 105-117
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПРИНЦИПИ ДИЗАЙНЕРСЬКОГО ПІДХОДУ ДО ПРОЕКТУВАННЯ ВИРОБІВ PDF
Yevhen Kulyk 118-129
ОРГАНІЧНА ЄДНІСТЬ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ ЯК ПОЛІСИСТЕМНА СУТНІСТЬ СУЧАСНИХ НАПРЯМКІВ ДИЗАЙНУ PDF
Eugene Silko 130-140
ІНДИВІДУАЛЬНО-ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД ДО ТВОРЧОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ЕТНОДИЗАЙНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ PDF
Alla Rudenchenko 140-151
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДЕКОРАТИВНО-ПРИКЛАДНОГО МИСТЕЦТВА PDF
Olena Vlasyuk 152-162
МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО- ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ PDF
Anna Mashchenko 163-171

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ

ФОРМИ І МЕТОДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ В УНІВЕРСИТЕТАХ ФРН PDF
Liudmyla Diachenko 172-182
НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАКОРДОННИХ УКРАЇНСЬКИХ ШКОЛАХ PDF
Stanislav Ponomarevskyi 183-198
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ PDF
Anna Kolizhuk 199-205