ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПІД ВПЛИВОМ ПРОФЕСІЙНОЇ САМООСВІТИ І САМОВИХОВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13.171544Ключові слова:
педагогічна майстерність, майбутній учитель, учитель, самотворчість, самоосвіта, самовиховання, закономірності розвитку педагогічної майстерностіАнотація
У статті розв’язуються такі завдання: 1) розкривається методологічна основа пошуку закономірностей розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя і вчителя-практика; 2) окреслюється каркас понятійно-категоріального апарату теорії педагогічної майстерності, її родових і базових складників; 3) визначається цілісна сукупність закономірностей розвитку педагогічної майстерності майбутнього вчителя і педагога-практика під впливом професійної самоосвіти і самовиховання.
Посилання
Zyazyun, I. A. (2008). Filosofiia pedagogichnoyi dii [Philosophy of pedagogical action], Kyiv, Cherkasy, ChNU named by B. Hmelnytskyy, 608 p. (in Ukrainian).
Ziazyun, I. A. (2008). Pedagogichna maisternist [Pedagogical trade], Kyiv, SPD Bohdanova A. M., 376 p. (in Ukrainian).
Diagnostyka i rozvytok pedagogichnoi maisternosti u profesiinyh navchalnyh zakladah (2007). [Diagnostics and development of pedagogical trade in professional educational establishments], Kyiv, Ped. dumka, 262 p. (in Ukrainian).
Lavrinenko, O. A. (2009). Pedahohichna maisternist v istoryko-pedagogichnomu vymiri: teoriia, praktyka, postup [Pedagogical trade in the historical and pedagogic measuring: theory, practice, advancement], Kyiv, 328 p. (in Ukrainian).
Soldatenko, M. M. (2012). Rozvytok pedahohichnoi majsternosti vykladacha v umovah informatsiinogo suspilstva: kognityvnyi aspekt [The development of pedagogical trade of teacher in the conditions of informative society: cognitive aspect], Kyiv, Ped. dumka, 162 p. (in Ukrainian).