МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО- ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ В ПОЗАШКІЛЬНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • Anna Mashchenko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13.171554

Ключові слова:

позашкільна освіта, музично-естетична компетентність підлітків, музично-стимулюючий метод, метод музично- емоційної дії, метод успіху, метод особистісно-орієнтованого навчання, метод організації практичної музичної діяльності, метод організації ціннісно-смислової діяльності, інноваційне навчання

Анотація

У статті розкривається зв’язок між особливостями діяльності музичних колективів закладів позашкільної освіти та пріоритетністю застосування в них методів формування музично-естетичної компетентності дітей підліткового віку. Доводиться, що найкращі результати при цьому досягаються шляхом комплексної реалізації мотиваційно-стимулюючих і особистісно-орієнтованих груп методів, їхньої діалектичної єдності з інноваційними та інтерактивними підходами до організації та проведення навчально-виховного процесу.

Посилання

Burns, R. B. Self-Concept Development and Education. Holt, Rinehart & Winston (Russ. Per. V. Ja. Pilipovskij (1986) Razvytye Ya-kontseptsyy y vospytanye, Moscow, Prohress), 422 p. (in Russian).

Bekh, I. D. (1998). Osobystisno-oriientovane navchannia [Personality-oriented education], Kyiv, In-t zmistu i metodiv navchannia, 192 p. (in Ukrainian).

Bykovska, O. V. (2006). Stratehichni napriamky rozvytku pozashkilnoii osvity [The strategic directions of development of extracurricular education]. In: Bykovska, O. V. (Eds.) Pozashkilna osvita v Ukrayini [Extracurricular education in Ukraine], Kyiv, IUBAKIN, 224 p. (in Ukrainian).

Dmytryeva, L. H., Chernoyvalenko, N. M. (1987). Metodyka muzykal’noho vospytanyya v shkole [Technique of musical education at school], Moscow, Prosveshchenye, 207 p. (in Russian).

Doroshenko, T. (2003). Metody navchannia spryimannya muzyky [Teaching methods of music perception]. In: Pochatkova shkola [Elementary School], Vol. 6, Kyiv, pp. 18-20 (in Ukrainian).

Yl’nytskaya, Y. A. (1985). Problemnye sytuatsyy y puty ykh sozdanyya na uroke [Problem situations and ways to create them in the classroom], Moscow, Znanye, 140 p. (in Russian).

Kryukova, V. V. (2002). Muzykal’naya pedahohyka [Music Pedagogy], Rostov-na- Donu, Fenyks, 288 p. (in Russian).

Lytvynova, N. I. (2001). Pidhotovka maibutnih pedahohiv z obdarovanoiu moloddiu [Training future teachers to work with gifted youth]. In: Teoretychni i praktychni problemy pidhotovky profesionaliv do vprovadzhennya innovatsiinykh ta informatsiinykh tehnolohiy navchannia [Theoretical and practical problems of preparation for school professor and implementation of innovative information of technology training], Kyiv, pp 29-33 (in Ukrainian).

Khymynets, V. V. (2009). Innovatsiina osvitnia diialnist [Innovative educational activities], Ternopil, Mandrivets, 360 p. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-09

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА