ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КОМПОЗИТОРСЬКО- ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13.171538Ключові слова:
композиторсько-виконавська діяльність, художнє мислення, емпатія, рефлексія, авторська спроможність, особистість майбутнього вчителя музичного мистецтваАнотація
У статті схарактеризовано компонентну структуру компози- торсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва, у якій виявляється унікальність і цілісність особистості майбутнього вчителя музичного мистецтва, визначено поняття
«авторська спроможність» як системоутворювальний чинник композиторсько-виконавської діяльності майбутнього вчителя і професійно значущої особистісної якості, що констатує найвищий рівень творчого розвитку особистості, її сутнісних сил, художнього мислення й підкреслює значущість особистості майбутнього фахівця-музиканта як цілісності.
Посилання
Bergson, A. (1999). Tvorcheskaya revolyutsiya. Materiya i pamyat [Creative Evolution. Matter and Memory], Minsk, Harverst, 1408 p. (in Russian).
Beh, I. D. (2012). Osobystist v prostori duhovnogo rozvytku [Personality in the area of spiritual development], Kiev, Akademvydav., 256 p. (in Ukrainian).
Vygotskij, L. S. (1987). Psihologija iskusstva [Psychology of Art (Eds. M. Jaroshevskyj)], Moscow, Pedagogika, 344 p. (in Russian).
Gurenko, E. G. (1982). Problemyi hudozhestvennoy interpretatsii: filosofskiy analiz [Problems of artistic interpretation: philosophical analysis], Novosibirsk, Nauka, 256 p. (in Russian).
Ilin, E. P. (2009). Psihologiya tvorchestva, kreativnosti, odarennosti [Psychology of creativity, creativity, talent], St. Petersburg, Piter, 448 p. (in Russian).
Kagan, M. S. (1988). Mir obshcheniya: problemyi mezhsubektnyih otnosheniy [The world of communication: the problem of intersubjective relations], Moscow, Izdatelstvo politliteratury, 317 p. (in Russian).
Milshteyn, Ya. I. (1972). Masterstvo muzikanta-ispolnitelya [The skill of the musician-performer], Moscow, Sov. kompozitor, 348 p. (in Russian).
Padalka, G. M. (2008). Pedagogika mystetstva: teoriia i metodyka mystetskyh dystsiplyn [Art Pedagogy: theory and methodology of artistic disciplines], Kyiv, Osvita Ukrainy, 274 p. (in Ukrainian).
Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and art], Ternopil, Navch. knyha – Bohdan, 358 p. (in Ukrainian)