DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176287

КОНВЕРГЕНТНІСТЬ РІЗНИХ ВИДІВ ОСВІТИ СТУДЕНТІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ ПОЛТАВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ В. Г. КОРОЛЕНКА

Nataliia Sulaieva

Анотація


У статті висвітлено основні аспекти поєднання формальної освіти студентів психолого-педагогічного факультету Полтавського національного педагогічного  університету  імені В. Г. Короленка  із  неформальною мистецькою  освітою,  яка  надається  в  художньо-творчих  колективах. Відзначено, що така конвергентність впливає на вдосконалення підготовки педагогів для Нової української школи. У статті схарактери- зовано складники ключових компетентностей, які вдосконалююся в умовах неформальної мистецької освіти: обізнаність та самовираження у сфері культури, соціальної та громадянської компетентності, спілкування державною мовою. Зазначено, що мистецько-освітня діяльність студентів  у  художньо-творчих  колективах сприяє розвитку орієнтації майбутніх фахівців на потреби кожної особистості в освітньому процесі.

Ключові слова


формальна; неформальна освіта; мистецька освіта; підготовка майбутніх учителів; ключові компетентності

Повний текст:

PDF

Посилання


Bibik, N. M. (Ed.) (2017). Nova ukrainska shkola: poradnyk dlia vchytelia [New Ukrainian School: Teacher's Guide]. Kyiv: Vydavnychyi dim “Pleiady”.

Sulaieva, N. V. (2014). Neformalna mystetska osvita maibutnikh uchyteliv u khudozhno- tvorchykh kollektyvakh [Non-formal art education future teachers in art creative group]. (Dissertation of the Doctor of Pedagogical Sciences). Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University, Kyiv.

Sulaieva, N. V. (2014). Neformalna mystetska osvita: teoretyko-metodolohichnyi ta istorychnyi aspekty [Non-formal art education theoretical, methodological and historical aspect]. Poltava: Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University.

Verkhovna rada Ukrainy. (2017). Zakon Ukrainy pro osvitu. [Law on Education of Ukraine]. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.