ІДЕЯ ВЧИТЕЛЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ АКАДЕМІКА ІВАНА ЗЯЗЮНА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176282Ключові слова:
освіта, культура, учитель, вихованняАнотація
У статті аналізується значення педагогічної спадщини Івана Зязюна для формування особистості вчителя ХХІ століття. Погляди вченого на академічний вигляд вчителя, його професійні якості, їх формування в педагогічному університеті тощо визначаються автором цілком суголосними новим підходам, які започатковані Законом України «Про освіту» (2017 р.) та Проектом «Нова українська школа».
Посилання
Nova ukrainska shkola (2016). Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly. Kontseptsiia novoi ukrainskoi shkoly. [New Ukrainian School. Conceptual Principles of Reforming High School. The Concept of a New Ukrainian School]. (the document was public discussion and approved by the decision of the MES Board on 27/10/2016).
Vchytel novoho pokolinnia [Teacher of the New Generation]. (2018). Retrieved from http://www.prosvitcenter.org/uk/vchytel-novoho-pokolinnya-yakyy-vin/.
Verkhovna rada Ukrainy. (2017). Zakon Ukrainy pro osvitu. [Law on Education of Ukraine]. Retrieved from http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Ziaziun, I. A. (2002). Tekhnolohiia osvity v konteksti udoskonalennia profesiinoho rozvytku osobystosti. [Technology of education in the context of improving the professional development of the individual]. Development of pedagogical and psychological science in Ukraine 1992 – 2002 (Part 2, p. 28–43). Kharkiv: “OVS”.