ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У США

Автор(и)

  • І. Василенко

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306176

Ключові слова:

професійна підготовка вчителів, початкова освіта, США, традиційні та альтернативні програми підготовки вчителів, сертифікація вчителів

Анотація

У статті проводиться комплексний аналіз сучасних підходів, програм і тенденцій у сфері професійної підготовки вчителів початкових класів у Сполучених Штатах Америки. Висвітлюється вплив ключових освітніх законів та реформ останніх двох десятиліть на модернізацію початкової освіти США. Розглядаються традиційні програми підготовки майбутніх учителів початкових класів, що пропонуються на рівнях бакалаврату та магістратури в університетах і коледжах. Аналізуються варіанти спеціалізацій, зокрема двомовна освіта, навчання обдарованих дітей, підготовка для молодшої чи старшої початкової школи, STEM-освіта тощо. Висвітлюються особливості навчання за різними формами (денна, заочна, дистанційна, змішана), обов’язкові компоненти (педагогічна практика, складання ліцензійних іспитів), вимоги до вступників. Розкрито альтернативні шляхи здобуття педагогічної освіти та сертифікації вчителів, які не потребують навчання в університетах. Досвід США у цій сфері визнано надзвичайно цінним для вивчення з метою запозичення кращих практик та вдосконалення системи підготовки вчителів в Україні відповідно до сучасних викликів.

Посилання

Bakhmat, N. V. (2015). Osoblyvosti profesiino-pedahohichnoi pidhotovky vchyteliv pochatkovoi shkoly u SShA [Peculiarities of professional and pedagogical training of primary school teachers in the USA]. Osvita ta rozvytok obdarovanoi osobystosti [Education and development of a gifted personality], 9(40), 15-20 [in Ukrainian].

Chychuk, A. P. (2020). Teoretychni i metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly u SShA i Velykii Brytanii [Theoretical and methodological principles of training future primary school teachers in the USA and Great Britain]. (Extended abstract of HD diss.). Khmelnytskyi. [in Ukrainian].

Koshmanova, T. S. (2002). Rozvytok pedahohichnoi osvity u SShA (1960–2000 rr.) [Development of teacher education in the USA (1960–2000)]. (Extended abstract of D diss.). Kyiv [in Ukrainian].

Rybachuk, K. V. (2008). Pidhotovka maibutnikh pedahohiv do profesiinoi diialnosti v universytetakh SshA [Preparation of future teachers for professional activities in US universities]. (Extended abstract of PhD diss.). Kirovohrad [in Ukrainian].

Become an elementary teacher: Elementary teacher certification. Online Teacher Certification. AmericanBoard. Your Community. Your teachers (2023, November 9). Retrieved from https://www.americanboard.org/elementary-education/

Elementary education degree programs. Teacher Certification Degrees. Retrieved from https://www.teachercertificationdegrees.com/degrees/elementary-education-degree/

Five core propositions. National Board for Professional Teaching Standards (2023, October 11). Retrieved from https://www.nbpts.org/certification/five-core-propostions/

Klein, A. (2024, March 13). No child left behind: An overview. EducationWeek. Retrieved from https://www.edweek.org/policy-politics/no-child-left-behind-an-overview/2015/04

National Center for teacher residencies. (2023, June 15). Retrieved from https://nctresidencies.org/

Nikolska, N. (2019). Teacher training modernization as innovative tendency of education development in the USA. Український педагогічний журнал. Ukrainian Educational Journal, 4, 19–24. https://doi.org/10.32405/2411-1317-2019-4-19-24.

Tatto, M. T. (2021). Teacher education in the United States of America: An overview of the policies, pathways, issues and relevant research. In Maye, D. (Ed.).

Teacher Education Policy and Research. Global Perspectives (pp. 177-194). DOI: https://doi.org/10.1007/978-981-16-3775-9_13.

Leadership development and talent services. (2024, March 8). TNTP. Retrieved from https://tntp.org/what-we-do/leadership-development-talent-services/

Preparing and Credentialing the Nation’s Teachers: The Secretary’s 10th Report on Teacher Quality, Washington, D. C. (2016). U. S. Department of Education, Office of Postsecondary Education. Retrieved from http://www2.ed.gov/about/reports/annual/teachprep/index.html or at https://title2.ed.gov.

Youngs, P. & Grogan, E. (2013). The United States of America. In Schwille, J., Ingvarson, L. & Holdgreve-Resendez, R. (Eds.). TEDS-M Encyclopedia: A guide to teacher education context, structure and quality assurance in 17 countries (pp. 255-272). International Association for the Evaluation of Educational Achievement.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-14

Як цитувати

Василенко, І. (2024). ТЕНДЕНЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У США. Естетика і етика педагогічної дії, (29), 251–262. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306176

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ