ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Н. Дем’янко

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306167

Ключові слова:

науково-дослідницька діяльність, організація, дослідження, учитель музичного мистецтва, магістранти, компетентності

Анотація

У статті розглянуто питання організації науково-дослідницької діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва; схарактеризовано основні напрями і форми роботи; визначено змістовий складник курсу «Методологія та організація наукових досліджень» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти, загальні та фахові компетентності, що формуються в процесі його вивчення. Проаналізовано результати організації науково-дослідницької діяльності студентів і магістрантів на кафедрі музики імені Григорія Левченка Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка.

Посилання

Artemchuk, H. I., Kurylo, V. M., & Kocherhan, P. M. (2000). Metodyka orhanizatsii naukovo-doslidnoi roboty [Methods of organization of research work]: navch. posib. Kyiv: Forum [in Ukrainian].

Bezliudnyi, O. I., Kovalov, L. Ye., & Krasnobokyi, Yu. M. (2000). Mahisterska robota u pedahohichnomu vuzi [Master's thesis in a pedagogical university]: posib. dlia studentiv-mahistrantiv. Kyiv: Naukovyi svit [in Ukrainian].

Cherkasov, V. F. (2017). Osnovy naukovykh doslidzhen u muzychno-osvitnii haluzi [Basics of scientific research in the musical and educational field]: pidruchnyk. Kirovohrad: RVV KDPU im. V. Vynnychenka; Kharkiv: FOP Ozerov [in Ukrainian].

Demianko, N. (2023). Pidhotovka mahistrantiv do naukovo-doslidnytskoi diialnosti [Preparation of master's students for scientific and research activities]. In Progressive research in the modern world: proceedings of the 5th International scientific and practical conference (pp. 21-27). Boston, USA: BoScience Publisher [in Ukrainian].

Mirutenko, V. V., Demchynska, M. I., & Symochko, L. Yu. (2011). Naukovo-doslidna robota studentiv [Research work of students]: metodychnyi posibnyk do vykonannia praktychnykh robit z kursu. Uzhhorod [in Ukrainian].

Moroz, I. V. (2006). Mahisterska robota u pedahohichnomu vuzi. Metodyka napysannia, pravyla oformlennia i poriadok zakhystu [Master's thesis in a pedagogical university. Writing method, registration rules and protection procedure]. Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova. Kyiv [in Ukrainian].

Moroz, L. I., Moroz, I. V., Lytvynenko, I. S., Prasol, D. V., & Chuhuieva, I. Ye. (2017). Naukovo-doslidna robota studentiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Research work of students in higher educational institutions]: navchalno-metodychnyi posibnyk. Mykolaiv: Arneks [in Ukrainian].

Ponomarova, H. F. (2010). Naukovo-doslidna robota studentiv u VNZ yak skladova yikh profesiinoi pidhotovky [Research work of students at universities as a component of their professional training]. Naukovi zapysky kafedry pedahohiky [Scientific notes of the department of pedagogy], 24, 138-144 [in Ukrainian].

Povidaichyk, O. S., & Povidaichyk, M. M. (2017). Osnovni pidkhody do naukovo-doslidnytskoi roboty studentiv [Basic approaches to scientific research work of students]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Pedahohika. Sotsialna robota [Scientific Bulletin of Uzhhorod University. Pedagogy. Social work], 1 (40), 216-218 [in Ukrainian].

Pro vyshchu osvitu [About higher education]: zakon Ukrainy vid 05.09.2017 r. Retrieved from https://web.znu.edu.ua/psychologicalservice/docs/normatyvni_dokumenty/zakon-ukraini-pro-vischu-osvitu.pdf [in Ukrainian].

Raikhman, Ye. (2015). Naukovo-doslidna robota maibutnikh mahistriv pedahohichnoi osvity yak pedahohichnyi fenomen [Research work of future masters of pedagogical education as a pedagogical phenomenon]. Visnyk Dnipropetrovskoho universytetu im. A. Nobelia. Pedahohika i psykholohiia. Pedahohichni nauky [Bulletin of the Dnipropetrovsk University named after A. Nobel. Pedagogy and psychology. Pedagogical sciences], 1 (9), 164-170 [in Ukrainian].

Rebrova, O. Ye. (2011). Metodolohiia i metody doslidzhen pedahohiky mystetstva [Methodology and research methods of art pedagogy]: navch.-metod. posibnyk. PNPU im. K. D. Ushynskoho. Odesa [in Ukrainian].

Semenoh, O. M. (2002). Orhanizatsiia naukovo-doslidnoi roboty studentiv filolohichnykh fakultetiv pedahohichnykh universytetiv [Organization of research work of students of philological faculties of pedagogical universities]. Kyiv: Hlukhiv: RVV HDPU [in Ukrainian].

Sheiko, V. M., & Kushnarenko, N. M. (2003). Orhanizatsiia ta metodyka naukovo-doslidnytskoi diialnosti [Organization and methodology of scientific research activity]: pidruchnyk. 3-tie vyd., ster. Kyiv: Znannia-Pres [in Ukrainian].

Solovei, M. I., Spitsyn, Ye. S., Potapenko, K. K., & Shalik, Z. M. (2004). Orhanizatsiia ta metodyka provedennia naukovo-pedahohichnykh doslidzhen studentamy vyshchykh navchalnykh zakladiv [Organization and methodology of conducting scientific and pedagogical research by students of higher educational institutions]. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-14

Як цитувати

Дем’янко, Н. (2024). ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВО-ДОСЛІНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Естетика і етика педагогічної дії, (29), 192–202. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306167

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА