СИНЕРГІЯ ДУХОВНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ У СТУДЕНТСЬКИХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПРОЄКТАХ

Автор(и)

  • Л. Лимаренко

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306140

Ключові слова:

синергія, духовність, творчість, культурно-мистецький проєкт-відеоконтент, сертифікатна програма

Анотація

В оглядовій статті обґрунтовано взаємозв’язок духовного розвитку особистості та творчого потенціалу як чинника створення культурно-мистецьких проєктів у процесі підготовки майбутніх фахівців мистецького фаху. Доведено на прикладі реалізації сертифікатної програми «Організація та режисура культурно-мистецьких проєктів», що рівень духовності здобувача вищої освіти впливає на його художню творчість, створюючи синергію у сфері якісних культурологічних, мистецьких практик. З’ясовано, що синергія духовності і творчості є важливим чинником творення культурно-мистецьких проєктів-відеоконтентів; синергетична дія здобувачів ефективно спрямована на взаємодію духовних цінностей, моральних принципів та особистісного творчого потенціалу; сукупний ефект синергії духовності та творчості за умов поєднання та взаємодії декількох учасників проєкту підвищує рівень результативності спільної діяльності здобувачів освіти, зокрема магістрантів мистецьких спеціальностей.

Посилання

Derzhavnyi zaklad vyshchoi osvity. Universytet menedzhmentu osvity Natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy [State institution of higher education. University of Educational Management of the National Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine]. (2021). Retrieved from http://umo.edu.ua/news/vidbulasja-ii-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferencija-shkola-sinerghiji-osviti-i-dukhovnosti-novi-vikliki-trendi-i-mozhlivosti [in Ukrainian].

Holovakha, Ye., & Makeiev, S. (Eds.). (2022). Ukrainske suspilstvo v umovakh viiny [Ukrainian society in the conditions of war]: kolektyvna monohrafiia. Kyiv: Instytut sotsiolohii NAN Ukrainy [in Ukrainian].

Honcharenko, S. U. (1997). Ukrainskyi pedahohichnyi slovnyk [Ukrainian pedagogical dictionary]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].

Kovalevskyi, S. V., & Kosheva, L. V. (2023). Vektor dukhovnosti v pidhotovtsi fakhivtsiv z vidbudovy Ukrainy [The vector of spirituality in the training of specialists for the reconstruction of Ukraine]. Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka [Personal spirituality: methodology, theory and practice], 1, 2 (106), 95-106 [in Ukrainian].

Kremen, V. H. (Ed.). (2014). Synerhetyka i tvorchist [Synergy and creativity]: monohrafiia. Kyiv: Instytut obdarovanoi dytyny [in Ukrainian].

Kutsyi, O. A. (2022). Synerhiia v zahalno-naukovomu ta orhanizatsiino-psykholohichnomu tlumachenniakh: analiz teorii ta eksperymentiv [Synergy in general-scientific and organizational-psychological interpretations: analysis of theory and experiments]. Naukovi pratsi Mizhrehionalnoi akademii upravlinnia personalom. Psykholohiia [Scientific works of the Interregional Academy of Personnel Management. Psychology], 3 (56), 72-77 [in Ukrainian].

Lymarenko, L. I. (2022). Sertyfikatna prohrama «Orhanizatsiia ta rezhysura kulturno-mystetskykh proiektiv» v osvitnomu protsesi Khersonskoho derzhavnoho universytetu [Certificate program "Organization and direction of cultural and artistic projects" in the educational process of Kherson State University]. In Estetyka i etyka pedahohichnoi dii [Aesthetics and ethics of pedagogical action]: zb. nauk. pr. (Is. 26, pp. 241-249). Poltava; Kyiv [in Ukrainian].

Lymarenko, L. (2023). Spiritual values of student youth in todays realities: analysis of cultural and artistic projects. In Estetyka i etyka pedahohichnoi dii [Aesthetics and ethics of pedagogical action]: zb. nauk. pr. (Is. 28, pp. 89-99). Poltava; Kyiv.

Onishchenko, O. I. (2001). Khudozhnia tvorchist u konteksti humanitarnoho znannia [Artistic creativity in the context of humanitarian knowledge]: monohrafiia. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-14

Як цитувати

Лимаренко, Л. (2024). СИНЕРГІЯ ДУХОВНОСТІ ТА ТВОРЧОСТІ У СТУДЕНТСЬКИХ КУЛЬТУРНО-МИСТЕЦЬКИХ ПРОЄКТАХ. Естетика і етика педагогічної дії, (29), 76–88. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.29.306140

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА