ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВОКАЛІСТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • I. Derda

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273197

Ключові слова:

інформаційні технології, педагог, підготовка вокаліста, дистанційне навчання

Анотація

У статті представлено використання інформаційних технологій у підготовці вокаліста в умовах дистанційного навчання. Акцентовано увагу на тому, що дистанційне навчання в музичній освіті полегшує навчальний процес, забезпечує швидкий доступ до інформації, заохочує вокаліста до підготовки та творчої діяльності не лише на заняттях, а й самостійно. Розглянуто інформаційні технології підготовки вокаліста в умовах дистанційного навчання, які можна поділити на online (зберігання та передача інформації на будь-якому електронному пристрої адресата) і offline (обмін даними в режимі реального часу). Проаналізовано платформи для проведення онлайн-занять і організації відео- та аудіоконференцій у закладах музичної освіти України, які, зокрема, використовують педагоги у вокальному класі на кафедрі музики Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича. Описано методику їх використання на прикладі таких платформ, як Zoom, Schoology та Google-диск.

Посилання

Bondarenko, A. (2020). Dystantsiina osvita muzykantiv-vykonavtsiv: problemy ta perspektyvy [Distance education of performing musicians: problems and prospects]. Imidzh suchasnoho pedahoha, 3, 69-72 [in Ukrainian].

Derda, I. M. (2022). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii u pidhotovtsi vokalista v umovakh dystantsiinoho navchannia [Using of information technologies in vocalist training in the conditions of distance learning]. Neperervna pedahohichna osvita ХХІ stolittia, 5(17), 156-158 [in Ukrainian].

Lanovenko-Melnyk, N. V., Basovska, S. Yu., Ostapchuk, L. O., Plakydiuk, O. Yu., & Khokhlan, V. O. (2020). Osoblyvosti dystantsiinoho navchannia u vokalno-pedahohichnii diialnosti maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva [Peculiarities of distance learning in the vocal and pedagogical activity of the future teacher of musical art]. Innovatsiina pedahohika, 25 (1), 199-203 [in Ukrainian].

Lisovyi, V. A. (2007). NDRS i metodolohiia pedahohichnykh doslidzhen: Navch.-metod. posib. [Research work of students and methodology of pedagogical research: textbook]. Chernivtsi: Ruta [in Ukrainian].

Lytovchenko, V. S. (2020). Vykorystannia informatsiinykh tekhnolohii pry dystantsiinomu vyvchenni muzychno-vykonavskykh dystsyplin [Application of information technologies in distance learning of musical and performing disciplines]. Imidzh suchasnoho pedahoha, 4, 86-91 [in Ukrainian].

Pro orhanizatsiini zakhody dlia zapobihannia poshyrenniu koronavirusu COVID-19: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine: On Organizational Measures for Prevention of the COVID-19] vid 16.03.2020 r. № 406. Retrieved from https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-organizacijni-zahodi-dlya-zapobigannya-poshirennyu-koronavirusu-s-ovid-19 [in Ukrainian].

Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia: Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy [On Approval of the Regulation on Distance Learning: Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine] vid 21.01.2004 № 40. Retrieved from https://zakon.rada.gov. ua/laws/show/z0464-04#Text [in Ukrainian].

Shevchenko, I. L. (2020). Osoblyvosti orhanizatsii dystantsiinoho navchannia studentiv mystetskoho fakultetu pry vyvchenni navchalnoi dystsypliny “Suchasni muzychno-pedahohichni tekhnolohii v zakladakh osvity” [Features of the organization of distance learning for students of the faculty of art when studying the academic discipline “Modern Music and Pedagogical Technologies in Educational Institutions”]. Naukovi zapysky Tsentralnoukrainskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Vynnychenka: Pedahohichni nauky, 188, 160-164 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-25

Як цитувати

Derda, I. (2022). ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВОКАЛІСТІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Естетика і етика педагогічної дії, (26), 251–260. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273197

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ