ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В РОБОТІ З ДИТЯЧИМ ХОРОМ

Автор(и)

  • V. Yunda

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273166

Ключові слова:

підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва, формування компетентності в роботи з дитячим хором, вокально-хорова робота, вікові особливості музичного розвитку, дитяча музична творчість

Анотація

У статті розкрито особливості формування компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в роботі з дитячим хором. Доведено, що професійна підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи з дитячим хором має бути творчо спрямованою, враховувати індивідуальні можливості студентів, містити музично-теоретичні й виконавські освітні компоненти, включати підготовку вчителя-музиканта до різних видів і форм вокально-хорової роботи з дітьми різного шкільного віку, в якій він виступатиме в ролі виконавця, концертмейстера, акомпаніатора та ілюстратора. Наголошено, що сучасна школа потребує нових форм і методів організації музичної діяльності школярів, які сприятимуть розвитку музичної культури та інтересу учнів до музичної творчості.

Посилання

Masol, L. M. (2006). Zahalna mystetska osvita: teoriia i praktyka: Monohrafiia [General art education: theory and practice: Monograph]. Kyiv: Promin [in Ukrainian].

Oleksiuk, O. M. (2006). Muzychna pedahohika: Navchalnyi posibnyk dlia studentiv VNZ kultury i mystetstv [Music pedagogy: Educational manual for students of the University of Culture and Arts]. Kyiv: KNUK [in Ukrainian].

Padalka, H. M. (2008). Pedahohika mystetstva [Art pedagogy]. Kyiv: Osvita Ukrainy [in Ukrainian].

Sbitnieva, L. M. (2010). Napriamky profesiinoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzyky do praktychnoi roboty v zahalnoosvitnii shkoli [Directions of professional training of future music teachers for practical work in secondary schools]. Visnyk LNU imeni Tarasa Shevchenka, 22(209), 27-33 [in Ukrainian].

Sbitneva, L. N. (2011). Formirovanie professionalnyh muzykalnyh kompetencij budushhih uchitelej muzyki [Formation of professional musical competences of future music teachers]. In Integrativnaja psihologija i pedagogika v polijetnicheskom regione: Sbornik materialov mezhdunarodnoj konferencii. (Vol. 6, p. 161-167). Majkop: Izd-vo O. G. Magarina [in Russian].

Cherkasov, V. F. (2014). Teoriia i metodyka muzychnoi osvity: Pidruchnyk [Theory and methodology of music education: Textbook]. Kirovohrad: KLPI [in Ukrainian].

Yunda, V. V. (2021). Pidhotovka maibutnoho vchytelia muzychnoho mystetstva do roboty z dytiachym khorom (Ext. abstract of PhD diss.). DZ «Luhanskyi natsionalnyi universytet imeni Tarasa Shevchenka». Starobilsk [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-25

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА