НАВЧАЛЬНИЙ РИСУНОК У РЕАЛІЯХ СУЧАСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • V. Babenko
  • O. Perepelytsia

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273165

Ключові слова:

майбутній учитель образотворчого мистецтва, професійна підготовка, навчальний рисунок, специфіка, технічні прийоми, художні засоби

Анотація

У статті висвітлено особливості вивчення дисципліни «Рисунок» у процесі професійної підготовки майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Акцентовано, що навчальний рисунок – фундамент професійної підготовки майбутніх фахівців і основа всіх різновидів образотворчої діяльності. Виявлено негативний вплив застосування гаджетів у процесі навчання рисунку. Доведено його феноменальність у становленні візуального сприйняття в умовах активного інформаційного простору. Порушено нагальні проблеми екології мислення, гігієни сприйняття інформації, розвитку динамічного образного мислення особистості.

Посилання

Babenko, V. S., & Maslova, S. A. (2021). Rysunok v konteksti rozvytku novitnikh informatsiino-komunikatyvnykh tekhnolohii [The discipline of drawing in the context of the development of the latest information and communication technologies]. In European scientific discussions: The 3rd International scientific and practical conference (p. 341-347). Rome, Italy.

Batiievska, T. V. (2021). Vykorystannia zasobiv informatsiinykh tekhnolohii navchannia u protsesi fakhovoi pidhotovky maibutnikh uchyteliv obrazotvorchoho mystetstva [Directions and features of using information educational technologies in the process of professional fine arts teacher training]. Estetyka i etyka pedahohichnoi dii, 23, 126-136 [in Ukrainian].

Dubrivna, A. P. (2006). Problemy vdoskonalennia khudozhnoi pidhotovky maibutnikh dyzaineriv interieru ta mebliv po dystsyplini rysunok [Problems of improving the artistic training of future interior and furniture designers in the discipline of drawing]. In Teoriia i praktyka materialno-khudozhnoi kultury. VIII elektronna naukova konferentsiia: Zb. materialiv (s. 24-25). Kharkiv [in Ukrainian].

Kyrychenko, M. A. (2003). Osnovy obrazotvorchoi hramoty [Basics of visual literacy]. Kyiv: Vyshcha shkola [in Ukrainian].

Piddubna, O. M. (2012). Znachennia nacherkiv v khudozhno-tvorchii diialnosti maibutnikh vchyteliv obrazotvorchoho mystetstva [The importance of sketches in the artistic and creative activity of future teachers of fine arts]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka, 66, 110-113 [in Ukrainian].

Piddubna, O. M. (2012). Pedahohichnyi maliunok v profesiinii pidhotovtsi vchytelia obrazotvorchoho mystetstva [Pedagogical drawing in the professional training of a fine art teacher]. In Pobirchenko, N. S. (Ed.), Problemy pidhotovky suchasnoho vchytelia: Zb. nauk. pr. Umanskoho derzhavnoho pedahohichnoho un-tu Pavla Tychyny (Vol. 2(6), p. 285-290. Uman [in Ukrainian].

Poluden, L. I., & Fizer, I. V. (2018). Rysunok yak skladova fakhovoi pidhotovky maibutnoho vchytelia obrazotvorchoho mystetstva [Drawing as a component of the professional training of the future teacher of fine arts]. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 7, 70-77 [in Ukrainian].

Saienko T., Batiievska T., Mokhirieva Y. Future fine arts teachers’ professionalism formation in the department cultural and educational space. Estetyka i etyka pedahohichnoi dii, 25, 159-169 [in Ukrainian].

Serpionova (Varshavskaia) E. N. (2009). Putevoi BLOKnot. Sovety molodomu khudozhniku [Travel notepad. Tips for a young artist]. Odessa: VMV [in Russian].

Sukhenko, V. O. (2004). Rysunok: Navch. posib. [Drawing: Training manual]. Kyiv: Bonamente [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-25

Як цитувати

Babenko, V., & Perepelytsia, O. (2022). НАВЧАЛЬНИЙ РИСУНОК У РЕАЛІЯХ СУЧАСНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Естетика і етика педагогічної дії, (26), 156–165. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273165

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА