ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГА НУШ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • O. Ivanova

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273102

Ключові слова:

психологічна готовність, професійна діяльність, комунікативний компонент, комунікативна компетентність, педагог, Нова українська школа, особливості розвитку

Анотація

У статті висвітлено результати дослідження розвитку комунікативного компонента психологічної готовності педагога Нової української школи до професійної діяльності. Досліджуваний феномен визначається як сукупність суто комунікативних якостей особистості, її морально-комунікативних рис і психолого-педагогічних умінь, структуру якої утворюють власне комунікативна, емпатійно-рефлексивна, морально-етична та емоційно-регулятивна складові. Автор розкриває важливість комунікативної компетентності вчителя НУШ як індикатора розвитку емоційного інтелекту та психологічної готовності до професійної діяльності під час війни.

Посилання

Dzerkalni neirony [Mirror neurons]. (2022). Vikipediia. Retrieved from https://uk.wikipedia.org/wiki/Dzerkalni_neirony [in Ukrainian].

Hrynevych, L. (2022). Novi profesiini roli i zavdannia suchasnoho vchytelia v konteksti kontseptsii Novoi ukrainskoi shkoly [New professional roles and tasks of the modern teacher in the context of the concept of the New Ukrainian School]. Vseosvita. Retrieved from https://vseosvita.ua/library/novi-profesijni-roli-i-zavdanna-sucasnogo-vcitela-v-konteksti-koncepcii-novoi-ukrainskoi-skoli-87162.html [in Ukrainian].

Kovalenko, O. H., & Kravtsova, T. H. (2021). Efektyvna komunikatsiia z litnimy liudmy ta zberezhennia vlasnoho psykholohichnoho zdorovia za stresovykh umov (pandemiia COVID-19): prohrama seminaru-praktykumu dlia osib, yaki profesiy̆no vzaiemodiiut z litnimy liudmy [Effective communication with the elderly and maintaining one's own psychological health under stressful conditions (the COVID-19 pandemic): a program of a seminar-workshop for persons who professionally interact with the elderly]. Kyiv [in Ukrainian].

Maksymova, O. O. (2016). Komunikatyvna kompetentnist vchytelia pochatkovoi shkoly [Communicative competence of a primary school teacher]. Molod i rynok, 5(136), 59-63 [in Ukrainian].

Pavlyk, N. (2014). Psykholohichni osoblyvosti harmoniinosti kharakteru maibutnoho pedahoha [Psychological features of the harmonious nature of the future teacher]. Visnyk Instytutu rozvytku dytyny. Ser.: Filosofiia, pedahohika, psykholohiia. Retrieved from http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgibin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe? I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=Vird_2014_31_30 [in Ukrainian].

Shtainer, K. (2016). Emotsiina hramotnist: intelekt z sertsem [Emotional literacy: intelligence with heart]. Kyiv: Interservis [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-25

Як цитувати

Ivanova, O. (2022). ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОГО КОМПОНЕНТА ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ПЕДАГОГА НУШ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Естетика і етика педагогічної дії, (26), 94–102. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273102

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ