ЖИТТЯ, РОБОТА ТА ОСВІТА ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ (ВИБРАНІ ПИТАННЯ З МІЖНАРОДНИМИ ПЕРСПЕКТИВАМИ

Автор(и)

  • R. Piwowarski

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273085

Ключові слова:

пандемія, COVID-19, безробіття, дистанційна робота та навчання, закриття шкіл

Анотація

У статті представлено лише деякі питання, пов’язані з впливом пандемії на різні сфери життя. У майбутньому виникнуть нові проблеми, які потребуватимуть дослідження, але в освітній галузі необхідні такі, які мають зосереджуватися насамперед на питаннях якості викладання й навчання. Багато вчителів і викладачів помічають несприятливі зміни в освіті через пандемію, але це індивідуальні відчуття, тому варто організувати більш масштабні дослідження в цьому напрямку. І, насамкінець, маленька нотка оптимізму, яка прозвучала під час спільного вебінару AERA (Американська асоціація досліджень освіти) та OECD (Організація економічного співробітництва та розвитку) – суспільство та освіта стають стійкішими, надбань більше, аніж втрат, і школи мають залишатися відкритими якомога довше.

Посилання

AERA & OECD Forum. (2021, November 29). How Education Fared during the First Wave of COVID-19 Lockdowns? International Evidence. Retrieved from https://www.aera.net/Events-Meetings/How-Education-Fared-During-the-First-Wave-of-COVID-19-Lockdowns-International-Evidence.

OECD. (2021a). Career Readiness in the Pandemic: insights from new international research for secondary schools. OECD Education Policy Perspectives, 44. https://doi.org/10.1787/8b1215dc-en.

OECD. (2021b). Career Readiness in the Pandemic: a summary of project findings. OECD Education Policy Perspectives, 46. https://doi.org/10.1787/e9544a77-en.

OECD. (2021c). Implications of the COVID - 19 pandemic for Vocational Education and Training. https://doi.org/10.1787/55afeaoo-en.

OECD. (2021d). COVID-19 and Well-being: Life in the Pandemic. Paris: OECD Publishing. https://doi.org/10.1787/1e1ecb53-en.

OECD. (2021e). COVID-19 and Well-being: Life in the Pandemic, (Highlights). Paris: OECD, WISE Centre. Retrieved from https://www.oecd-ilibrary.org/sites/1e1ecb53-en/1/2/2/index.html?itemId=/content/publication/1e1ecb53en&_csp_=c628cf9bcf7362d2dc28c912508045f6&itemIGO=oecd&itemContentType=book#section-d1e205https://www.oecd.org/wise/COVID-19-and-Well-being-Highlights.pdf

OECD. (2021f). The State of Global Education: 18 Months into Pandemic. Retrieved from https://read.oecd-ilibrary.org/education/the-state-of-global-education_1a23bb23-en#page1.

OECD. (2021). The State of School Education: One Year into the COVID Pandemic. Retrieved from https://read.oecd-ilibrary.org/education/the-state-of-school-education_201dde84-en#page1.

Strauss, A. (1993). America in Sickness and in Health. Society, 35(2), 108-114.

Strong, P. (1990). Epidemic psychology: A model. Sociology of Health & Illness, 12(3), 249-259. https://doi.org/10.1111/1467-9566.ep11347150

UNDP (2020). The Next Frontier Human Development and the Anthropocene. https://www.hdr.undp.org/sites/default/files/hdr2020pdf.

UNICEF. (2020-10). Promising practices for equitable remote learning. Emerging lessons from COVID-19 education responses in 127 countries. Retrieved from https://www.unicef-irc.org/publications/1090-promising-practices-for-equitable-remote-learning-emerging-lessons-from-covid.html.

Van de Velde, S., Buffel, V., Bracke, P., Van Hal, G., Somogyi, N. M., Willems, B. & Wouters, E. (2021). The COVID-19 International Student Well-being Study. Scandinavian Journal of PublicHealth, 49,114-122. sagepub.com/journas-permission DOI: 10.1177/1403494820981186.

Woźnicki, J. (2012). Nowa dyscyplina “nauki o polityce publicznej” usytuowana w dziedzinie nauk społecznych. Nauka, 1, 133-151.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-25

Як цитувати

Piwowarski, R. (2022). ЖИТТЯ, РОБОТА ТА ОСВІТА ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ (ВИБРАНІ ПИТАННЯ З МІЖНАРОДНИМИ ПЕРСПЕКТИВАМИ. Естетика і етика педагогічної дії, (26), 9–29. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2022.26.273085

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ