ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МУЗИЧНИМИ ПРОФЕСІЯМИ

Автор(и)

  • N. Sulaieva

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255913

Ключові слова:

підготовка майбутніх вихователів ЗДО, музичні професії, музично-дидактична гра

Анотація

У статті висвітлюються теоретико-методичні засади підготовки     майбутніх вихователів до ознайомлення дітей дошкільного віку з музич­ними професіями. Акцентується увага на сензитивності дошкільного віку для розвитку музичності та виявлення інтересу до професій. Наголошується, що формування відповідної компетентності відбува­ється у процесі фахової підготовки у ЗВО й передбачає реалізацію трьох компонентів: когнітивного, діяльнісного та рефлексивного. Підкреслю­ється, що одним із засобів оволодіння студентами методикою ознайомлення дошкільників з музичними професіями є використання ігрових технологій, які передбачають залучення майбутніх вихователів до організації музично-дидактичних ігор.

Посилання

Hnizdilova, O., & Lukashova, Yu. (2020). Vykorystannia multfilmiv u protsesi rannoi proforiientatsii doshkilnykiv [The use of cartoons in the process of preschoolers’ early career guidance]. Humanizatsiia navchalno-vykhovnoho protsesu [Humanization of the educational process], 99, 214-224 [in Ukrainian].

Lukashova Yu. Realizatsiia pryntsypi hendernoi rivnosti u protsesi formuvannia uiavlen u ditei doshkilnoho viku pro profesii doroslykh [Implementation of gender equality principle of in the process of formation of preschool children’s ideas about the adult profession]. In Doshkilna osvita u suchasnomu sotsiokulturnomu prostori [Preschool education in the modern socio-cultural space]. (p. 111-118). Poltava [in Ukrainian].

Machynska, N. I. (2013). Pedahohichna osvita mahistrantiv vyshchykh navchalnykh zakladiv nepedahohichnoho profiliu: Monohrafiia [Pedagogical education of undergraduates of higher educational institutions of non-pedagogical profile: a monograph]. Lviv: LvDUVS [in Ukrainian].

Sukhomlynskyi, V. (1977). Pavlyska serednia shkola [Pavlivka High School]. Vybr. tvory. (T. 4). Kyiv: Rad. shkola [in Ukrainian].

Teplov, B. (1985). Psihologija muzykalnyh sposobnostej [Psychology of musical ability]. Moskva: Pedagogika [in Russian].

Vatamaniuk, H. (2007). Dydaktychna hra, yak zasib rozvytku muzychnykh zdibnostei doshkilnykiv [Didactic game as a means of developing musical abilities of preschoolers]. Naukovi pratsi Kamianets-Podilskoho derzhavnoho universytetu [Scientific works of Kamyanets-Podilsky State University], 6, 135-137 [in Ukrainian].

Vetluhina, N. (1978). Muzychnyi rozvytok dytyny [A child’s musical development]. Kyiv: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-26

Як цитувати

Sulaieva, N. (2021). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З МУЗИЧНИМИ ПРОФЕСІЯМИ. Естетика і етика педагогічної дії, (24), 133–142. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255913

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА