ВЗАЄМОДІЯ ПСИХОЛОГА І ТРЕНЕРА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Ya. Demus

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238253

Ключові слова:

взаємодія, спортивний психолог, тренер, особистість

Анотація

Для досягнення успіхів кожен вид спорту вимагає високого рівня сформованості фізичних і психічних якостей. У випадку, коли спортивна підготовленість спортсменів однакова, головним і вирішальним момен­том для перемоги у змаганнях є психологічна готовність. Підготовка спортсменів здійснюється в різних напрямах, але дуже часто невміння керувати своїми емоціями може призвести до поразки, незважаючи на багаторічні тренування. За активної участі психолога в тренувальному процесі стає можливим врахування індивідуальних особливостей спорт­смена, формування й розвитку необхідних для перемоги психічних якостей.

Посилання

Akimova, L. N. (2004). Psihologija sporta [Psychology of sport]: Kurs lekcij. Odessa: Studija “Negociant” [in Russian].

Fedyk, O. V. (2013). Psykholohiia sportu [Psychology of sport]: materialy dlia samopidhotovky do seminarskykh zaniat dlia studentiv spetsialnosti “Psykholohiia”. Ivano-Frankivsk: Inin [in Ukrainian].

Gogunov, Je. N., & Mart'janov, B. I. (2000). Psihologija fizicheskogo vospitanija i sporta [Psychology of physical education and sports]: Ucheb. posob. Moskva: Akademija [in Russian].

Gumenjuk, N., & Klimenko, V. (1985). Psihologija fizicheskogo vospitanija i sporta [Psychology of physical education and sports]. Kyiv: Vysshaja shkola [in Russian].

Jakovlev, B. P. (2014). Motivacija i emocii v sportivnoj dejatelnosti [Motivation and emotions in sports activities]: Ucheb. posob. Moskva: Sovetskij sport [in Russian].

Kornosenko, O. K. (2020). Psykholohiia sportu [Psychology of sport]: Kurs lektsii: Navch.-metod. posib. Poltava: Simon [in Ukrainian].

Volkova, A. A. (2006). The English of Psychology in Use. Novosibirsk.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-04

Як цитувати

Demus, Y. (2021). ВЗАЄМОДІЯ ПСИХОЛОГА І ТРЕНЕРА У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Естетика і етика педагогічної дії, (23), 54–61. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.23.238253

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ