ПІДГОТОВКА ВИХОВАТЕЛІВ ДО ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО РОЗПОВІДАННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.22.222020Ключові слова:
творчий потенціал, розвиток мовлення, діти дошкільного віку, майбутні вихователіАнотація
У процесі навчання в закладах вищої освіти майбутні вихователі мають оволодіти інноваційними технологіями розвитку творчого розповідання дошкільників. Одне з центральних місць у структурі занять із розвитку мови посідає бесіда за репродукцією картини. Автор переконаний, що доцільно ознайомити майбутніх вихователів із модифікованою методикою сприймання зображеного на картині різними органами чуттів, моделювання, а також картками В. Проппа та послідовністю роботи з ними. Під час занять студенти мають можливість самостійно виготовляти наочність і розробляти конспекти занять із використанням інноваційних технологій розвитку творчого розповідання дошкільників.
Посилання
Belobrykina, O. A. (1988). Rech i obshhenie [Speech communication]. Jaroslavl: Akademija razvitija [in Russian].
Bila, O. O. (1999). Formuvannia hotovnosti studentiv do aktyvizatsii khudozhnoi diialnosti molodshykh shkoliariv [Formation of students’ readiness for activization of pre-school children’s art activity]. (PhD diss.). Izmail [in Ukrainian].
Bohush, A. M. (2011). Movlennievyi komponent doshkilnoi osvity [Speech component of preschool education]. Kharkiv: Ranok [in Ukrainian].
Bohush, A. M., & Havrysh, N. V. (2007). Doshkilna linhvodydaktyka: teoriia i metodyka navchannia ditei ridnoi movy: pidruchnyk [Preschool language didactics: theory and methods of teaching children their native language]. Kyiv: Vyshcha shk. [in Ukrainian].
Havrysh, N. (2003). Navchannia rozpovidi za kartynoiu [Teaching a story based on a picture]. Doshkilne vykhovannia, 1, 7 [in Ukrainian].
Kalmykova, L. (2003). Rozvytok opysovoho movlennia. Psykholinhvistychnyi analiz [Development of descriptive speech]. Doshkilne vykhovannia, 4, 19 [in Ukrainian].
Konenko, O. (1987). Na zaniattiakh u hri ta pratsi formuvannia u starshykh doshkilnykiv poiasniuvalnoho zv’iaznoho movlennia [In the game and work classes, the formation of explanatory coherent speech in older preschoolers]. Doshkilne vykhovannia, 10, 7 [in Ukrainian].
Krutii, K. L., Kulynych, O. P., & Pohribniak, N. V. (2009). Konspekty zaniat iz khudozhno-movlennievoi diialnosti ditei starshoho doshkilnoho viku [Summaries of classes on art and speech activities of older preschool children]. Zaporizhzhia: LIPS LTD [in Ukrainian].
Naumenko, V. (2010). Modeliuvannia na urokakh chytannia [Simulation in reading lessons]. Pochatkova osvita. Metodychnyi poradnyk, 48, 4-5 [in Ukrainian].
Propp, V. Ja. (1986) Istoricheskie korni volshebnoj skazki [Historical roots of a fairy tale]. Moskva: Izd-vo LGU [in Russian].
Rohachko-Ostrovska, M. S. (2018). Pidhotovlenist maibutnikh fakhivtsiv doshkilnoi osvity do pedahohichnoi diialnosti [Preparedness of future specialists of preschool education for pedagogical activity]. In Innovatsii ta yikh mistse v modernizatsii doshkilnoi ta profesiinoi osvity, Materialy Mizhnarodnoi nauk.-prakt.konf. Odesa [in Ukrainian].
Zdanevych, L. V., & Pohribniak, N. V. (2009). Rozvytok zv’iaznoho movlennia ditei doshkilnoho viku zasobamy tvoriv zhyvopysu [Development of preschool children’s coherent speech of by means of paintings]. Zaporizhzhia: LIPS LTD [in Ukrainian].