МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Iryna Pinchuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218112

Ключові слова:

іншомовна професійна підготовка, майбутні бакалаври початкової освіти, іншомовна комунікативна компетентність, методи навчання іноземної мови, технології навчання іноземної мови

Анотація

У статті розкрито особливості імплементації методики формування іншомовної комунікативної компетентності в процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи; визначено специфічні характеристики розробленої методики: інтерактивність, комунікативність, діалогічність, креативність, інформативність, актуальність, моделювальний характер, критичність. Процес реалізації розробленої методики ґрунтувався на трьох групах принципів організації освітнього процесу: загальнодидактичні, принципи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи та принципи мовно-методичного спрямування.

Посилання

Avsyukevich, Yu. S. (2008). Pryntsypy navchannya anhlomovnoyi prezentatsiyi studentiv ekonomichnykh napryamkiv. [Principles of teaching English-language presentation to students of economic fields]. Inozemni movy, 1, 25-30 [in Ukrainian].

Fomina, T. N., & Zelenova, T. G. (2003). Innovatsyonnyie tekhnolohii v prepodavanii inostrannykh yazykov v neyazykovom vuze. [Innovative technologies in foreign language teaching in a non-language university]. Yaroslavskiy pedagogicheskiy vestnik, 1 (34), 36-42 [in Russian].

Milenkova, R. V. (2007). Innovatsiyna kultura: metodychny suprovid formuvannya. [Innovative culture: methodical support of formation]: teaching and methodical manual. Sumy: UABS NBU [in Ukrainian].

Mykytenko, N. O. (2011). Tekhnolohiya formuvannya inshomovnoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti maybutnikh fakhivtsiv pryrodnychoho profilyu: monohrafiya [Technology of forming foreign language communicative competence of intending specialists in the natural field: monograph]. H. Tereshchuk (Ed.). Ternopil: TNPU [in Ukrainian].

Nikolayeva, S. Yu. (2010). Tsili navchannya inozemnykh mov v aspekti kompetentnisnoho pidkhodu. [Foreign languages teaching aims in the frame of competence approach]. Inozemni movy, 1, 11-17 [in Ukrainian].

Obraztsov, P. I., & Ivanova, O. Yu. (2005). Professionalno-orientirovannoye obucheniye inostrannomu yazyku na neyazykovykh fakultetakh vuzov. [Foreign language professionally oriented teaching on the non-language faculties of higher educational establishments]. Oriol: OGU [in Russian]

Pavlishak, O., & Hutyryak, O. (2014). Komunikatyvna kompetentsiya u pidhotovtsi vchytelya inozemnoyi movy. [Communicative competence in the process of preparing a Foreign language teacher]. Molod i rynok, 5, 71-75 [in Ukrainian].

Perevoznyuk, N. M. (2013). Struktura inshomovnoyi profesiyno-dilovoyi komunikatyvnoyi kompetentnosti maybutnikh ekonomistiv. [The structure of foreign language professional communicative competence of intending economists]. Nauka і osvita, 1/2, 197-201 [in Ukrainian].

Rudina, M. (2013). Inshomovna komunikatyvna kompetentnist yak skladova profesionalizmu maybutnikh uchyteliv. [Foreign language communicative competence as a component of intending teachers’ professionalism]. Osvita na Luhanshchyni, 2, 153-158 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-31

Як цитувати

Pinchuk, I. (2021). МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Естетика і етика педагогічної дії, (21), 156–165. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218112

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ