МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ У МАГІСТЕРСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН

Автор(и)

  • Svitlana Solomakha

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218107

Ключові слова:

мистецька освіта, заклади вищої педагогічної освіти, магістерська підготовка, майбутні викладачі мистецьких дисциплін, педагогічна технологія, педагогічна майстерня

Анотація

У статті виявляється специфіка організації магістерської підготовки викладачів мистецьких дисциплін у системі вищої педагогічної освіти. Формування професійної компетентності викладачів мистецьких дисциплін вимагає введення в навчальний процес підготовки магістрів інноваційних освітніх технологій, зокрема мистецько-педагогічної майстерні як комплексу дидактично обґрунтованих форм, методів і прийомів розвитку художньо-естетичного світогляду викладачів мистецьких дисциплін, у рамках якої педагогічна інтерпретація твору мистецтва здійснюється для того, щоб виявити його смисл – авторську концепцію художнього образу.

Посилання

Losev, A. F., Taho-Godi, A. A., & Mahankov, I. I. (Eds.). (1995). Forma – Stil – Vyrazhenie [Form – Style – Expression]. Moscow: Mysl [in Russian].

Mukhina, I. (2014). Shcho take pedahohichna maisternia? [What is a pedagogical workshop?] Retrieved from http://osvita.ua/school/method/1908/ [in Ukrainian]

Vovk, M. P., Sotska, H. I., Filipchuk, N. O., Hryshchenko, Yu. V., Solomakha, S. O., Sultanova, L. Yu. & Homelia, N. S. (2019). Tekhnolohii profesiinoho rozvytku pedahohiv v umovakh formalnoi i neformalnoi osvity [Technologies of professional development of teachers in the conditions of formal and non-formal education]. Kyiv: Talkom [in Ukrainian].

Zakon Pro vyshchu osvitu [Law on Higher Education]. (2014). Stattia 5. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-31

Як цитувати

Solomakha, S. (2021). МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНЯ У МАГІСТЕРСЬКІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ МИСТЕЦЬКИХ ДИСЦИПЛІН. Естетика і етика педагогічної дії, (21), 125–135. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218107

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА