ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ

Автор(и)

  • Natalija Dem’yanko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218101

Ключові слова:

майбутній учитель музичного мистецтва, професійні компетентності (диригентсько-хорові, інструментально-виконавські, вокально-інтонаційні), навчальний репертуар

Анотація

У статті визначено основні професійні диригентсько-хорові компетентності вчителя музичного мистецтва, розкрито їх сутність і процес формування на індивідуальних практичних заняттях із хорового диригування; сформульовано програмні результати навчання; схарактери­зовано основні види, принципи і методи роботи зі студентами різного рівня підготовки; особливості добору навчального репертуару.

Посилання

Blahova, T. O. (2009). Rozvytok shkilnoi i profesiinoi mystetskoi osvity na Poltavshchyni (druha polovyna XX– pochatok XXІ st.) [School and professional development art education in Poltava region (second half of the XIX – beginning of the XX century)]. Poltava: Oriiana [in Ukrainian].

Kolessa, M. (1973). Osnovy tekhniky dyryhuvannia [Fundamentals of conducting technique]. Kyiv: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].

Lobach, O. O. (2014). Kafedra muzyky Poltavskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni V. H. Korolenka: retrospektyvnyi analiz [Department of Music of Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University: retrospective analysis]. Poltava: ASMI [in Ukrainian].

Markhlevskyi, A. (1986). Praktychni osnovy roboty v khorovomu klasi [Practical basics of work in the choir class]. Kyiv: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].

Otych, O. M. (2008). Mystetstvo u rozvytku indyvidualnosti pedahoha: istorychnyi i metodolohichnyi aspekty [Art in the development of the teacher's personality: historical and methodological aspects]. Chernivtsi: Zelena Bukovyna [in Ukrainian].

Pihrov, K. (1976). Keruvannia khorom [Choir management]. Kyiv: Muzychna Ukraina [in Ukrainian].

Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska [Pedagogy: general and artistic]. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan [in Ukrainian].

Smyrnova, T. A. (2003). Dyryhent khoru: indyvidualnist, pedahoh, kerivnyk: naukovo-metodychni materialy [Choir conductor: individuality, teacher, leader]. Kharkiv: Nove slovo [in Ukrainian].

Sulaieva, N. V. (2013). Pidhotovka vchytelia v pedahohichnomu prostori neformalnoi mystetskoi osvity [Teacher training in the pedagogical space of non-formal art education]. Poltava: PNPU imeni V. H. Korolenka [in Ukrainian].

Tanko, T. P. (1998). Muzychno-pedahohichna osvita v Ukraini [Music and pedagogical education in Ukraine]. Kharkiv: Osnova [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-08-31

Як цитувати

Dem’yanko, N. (2021). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА НА ЗАНЯТТЯХ ІЗ ХОРОВОГО ДИРИГУВАННЯ. Естетика і етика педагогічної дії, (21), 101–111. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.21.218101

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА