ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРИРОДООХОРОННОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176334Ключові слова:
природоохоронна освіта, принципи природоохоронного виховання, природоохоронна культураАнотація
У статті розглядаються теоретичні аспекти підвищення ефективності формування природоохоронної культури студентів. Пропонуються шляхи й напрями природоохоронної роботи зі студентами через актуалізацію в навчальному процесі відповідної інформації. Висвітлено окремі аспекти природоохоронної діяльності студентів, результатом якої є створення освітнього середовища, комфортного для природоохоронного розвитку та самореалізації.
Посилання
Andrushchenko, V. P. (2004). Ekolohichna polityka i osvita: problemy stanovlennia [Environmental policy and education: problems of becoming]. Rozdumy pro osvitu. (pp. 253–258). Kyiv: Znannia Ukrainy.
Krysachenko, V. S., Khylko, M. I. (2001). Ekolohiia. Kultura. Polityka [Ecology.
Culture. Policy]. Kyiv: Znannia Ukrainy.
Kurliand, Z. N. (Comp.) (2007). Ekolohichne vykhovannia studentskoi molodi [Ecological education of student youth]. Kyiv: Znannia.
Kurniak, L. D. (2006). Ekolohichna kultura: poniattia i realnist [Ecological culture: concept and reality]. Vyshcha osvita Ukrainy [Higher education of Ukraine], 3, 32-37.
Sovhira, S. V. (2007). Metodyka navchannia ekolohii [Method of teaching ecology].
Kyiv: Naukovyi svit.
Yurchenko, L. I. (2002). Ekolohichni aspekty moralnoho-etychnoho vykhovannia [Ecological aspects of moral and ethical education]. Kontseptualni zasady modernizatsii systemy osvity v Ukraini. Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia, 1 liutoho 2002 (p. 169). Kharkiv.
Yahodyn, H. A. (2001). Obrazovanye dlia ustoichyvoho razvitija. Nauchnoe nasledye V. Y. Vernadskoho v kontekste hlobalnykh problem tsivilizatsii [Scientific heritage of V. I. Vernadsky at the context of global problems of civilization] (pp. 195–228). Moscow: Yzdatelskyi dom “Noosfera”.