ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ В УМОВАХ НЕФОРМАЛЬНОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.18.176328Ключові слова:
особистість, естетичне виховання, естетична культура, неформальна мистецька освіта, народне святоАнотація
У статті розкривається проблема формування естетичної культури особистості, структурними елементами якої є інформаційний, почуттєво-емоційний та діяльнісний; визначено, що ефективним засобом її формування є народне свято як модель високоестетизованого побуту; окреслено умови формування естетичної культури особистості; підкреслено важливість комплексної підготовки майбутніх учителів до естетичного виховання особистості в умовах неформальної мистецької освіти у вищому навчальному закладі.
Посилання
Іrkliienko, V. S. (2010). Modeliuvannia natsionalno-estetyzovanoho seredovyshcha zasobamy narodnoho sviata u silskii shkoli [Modeling of the national aesthetized environment by means of a national holiday in a rural school]. Zbirnyk naukovykh prats Berdianskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu (Pedahohichni nauky) (Is. 4, pp. 84-89). Berdiansk: Berdiansk State Pedagogical University.
Kagan, M. S. (1997). Jestetika kak filosofskaja nauka [Aesthetics as a philosophical science]. Sankt-Peterburg: Petropolis.
Krylova, N. (1990). Jesteticheskij potencial kultury [Aesthetic potential of culture]. Moscow: Prometej.
Sulaieva, N. V. (2013). Pidhotovka vchytelia v pedahohichnomu prostori neformalnoi mystetskoi osvity [Teacher training at the pedagogical space of non-formal art education]. Poltava: Poltava V. G. Korolenko National Pedagogical University.