ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ МРІЇ І РЕАЛЬНІ ДІЇ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО СУЧАСНОЇ ДОБИ

Автор(и)

  • Nellia Nychkalo

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176278

Ключові слова:

вчитель, педагогіка добра, педагогічна майстерність, концепція, психопедагогіка, педагогічна освіта

Анотація

Розкрито значення педагогічної спадщини академіка І. Зязюна для модернізації педагогічної освіти в сучасних умовах та перспективі. Схарактеризовано основні ідеї Концепції педагогічної майстерності, запропоновано перспективні напрями досліджень педевтологічних проблем у спадщині видатного українського вченого.

Посилання

Kopsztejn, M., &., Szlosek, F. (Eds.). (2009). Filozofia mistrzostwa pedagogicznego. [Philosophy of pedagogical championship]. Editors of the Polish edition: Radom, Instytut Technologii Eksploatacji – National Research Institute, Radom; Non-public Plaszowka Kształcenia Ustawicznego Siemianowicki Ośrodek Szkoleniowy, Siemianowice Śląskie.

Likarchuk, I. L. (2010). Ministry osvity Ukrainy. [Ministers of Education of Ukraine] (Vol. 2). Kyiv: Publisher Yoshke O.

Nova Ukrainska shkola. (2016). Kontseptualni zasady reformuvannia serednoi shkoly. Kontseptsiia novoi ukrainskoi shkoly. [New Ukrainian School. Conceptual Principles of Reforming High School. The Concept of a New Ukrainian School]. (the document was public discussion and approved by the decision of the MES Board on 27/10/2016).

Nychkalo, N. (2017). Pedahohika sertsia i dobra Ivana Ziaziuna. [Pedagogy of the heart and goodness of Ivan Ziaziun]. Native school, 9/10, 40-55.

Nychkalo, N. H. (Ed.). (2008). Filosofiia pedahohichnoi maisternosti. [Philosophy of pedagogical skill]. Kyiv, Vinnytsya: Vinnytsia housing estate.

Nychkalo, N. H. (Ed.). (2017). Ivan Andriiovych Ziaziun: Pedahoh. Vchenyi. Filosof. [Ivan Andreyevich Ziaziun: Teacher. Scientist. Philosopher]. Kyiv: National Pedagogical Drahomanov University.

Poklykanyi tvoryty dobro [Called created to do good]. (2013, February 27 – March 6). Pedagogical newspaper, p. 10.

Ziaziun, I. (2012). Nemaie pedahohiky bez pedahoha. [No pedagogy without a teacher]. Ridna shkola, 4/5, 19-23.

Ziaziun, I. (2013). Istorychni vytoky psykholohichnoi pedahohiky. [Historical origins of psychological pedagogy]. Native school, 11, 3-12.

Ziaziun, I. A. (2002). Pedahohika dobra: idealy i realii. [Pedagogics of good: ideals and realities]. Kyiv: MAUP.

Ziaziun, I. A. (2008). Filosofiia pedahohichnoi dii. [Philosophy of pedagogical action]. Cherkasy: Cherkasy Bogdan Khmelnitsky National University.

Ziaziun, I. A. (2013). Filosofiia tsinnisnykh vidnoshen. [Philosophy of value relationships]. Innovation in science and education (pp. 74-82). V. Kremen and others. (Eds.). Kyiv: SPD Bogdanova A.M.

Ziaziun, I. A. (Ed.). (2008). Pedahohichna maisternist. [Pedagogical skill]. Kyiv: SPD Bogdanova A. M.

Ziaziun, I. A. (Ed.). (2014). Ya-kontseptsiia akademika Nelli Nychkalo u vymiri profesiinoho rozvytku osobystosti. [I-concept of academician Nellie Nichkalo in the measurement of professional development of the individual]. Kiev.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-03-09

Як цитувати

Nychkalo, N. (2018). ФІЛОСОФСЬКО-ПЕДАГОГІЧНІ МРІЇ І РЕАЛЬНІ ДІЇ ВИДАТНОГО ВЧЕНОГО СУЧАСНОЇ ДОБИ. Естетика і етика педагогічної дії, (17), 32–46. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2018.17.176278

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ