СЕНСИ ОСВІТНІХ КОМУНІКАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.175947Ключові слова:
освіта, педагог, безпека, людиноцентризм, культура, інформаційна політика, соціокультурне середовищеАнотація
У статті висвітлено важливі питання націодержавотворчих процесів в умовах зростаючої зовнішньої інформаційної агресії, нових викликів і суспільних загроз; обґрунтовано соціально-педагогічні підходи щодо оптимізації сутності інформаційно-комунікаційної освітньої політики. Доведено, що держава і громадянське суспільство має приділяти значно більше уваги формуванню здоров’язбережного середовища, його якісних соціальних, морально-етичних, духовних, екологічних характеристик, що формує психологію народу й особистості на основі позитивної «Я-концепції» буття.
Посилання
Zakon Ukrainy «Pro osvitu». Available at : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-viii.
Lebon, G. Psikhologiya narodov i mass. Available at : http://www.lib.ru/POLITOLOG/LEBON/psihologia.txt.
Lokk, Dzh. (1988). Mysli o vospitanii [Thoughts on education]. Sochineniya, 3. Moscow: Mysl, 407–614.
Stratehiia natsionalnoi bezpeky Ukrainy. Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 26.05.2015. № 287/2015. Available at : http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/287/2015/paran9#n9.
Stratehiia natsionalno-patriotychnoho vykhovannia ditei ta molodi na 2016-2020 roky. Ukaz Prezydenta Ukrainy 13.10.2015, №580/215. Available at : http//www.lib.ru/politolog/lebon/psihologia.txt
Ushinskiy, K. D. (1945). Pedagogicheskiye sochineniya N. I. Pirogova. Ushinskiy, K. D. Izbrannyye pedagogicheskiye sochineniya. Moscow: Uchpedgiz, 218–244.