ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Автор(и)

  • Larysa Semenovska

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171621

Ключові слова:

інтерактивне навчання, навчальна взаємодія, освітній процес, методи і форми навчання, особистість, суб’єкти взаємодії

Анотація

Розкрито шляхи реалізації інтерактивного навчання у професійній підготовці майбутніх учителів. На основі фундаментальних філософських і психолого-педагогічних праць визначено сутність і організаційно-педагогічні особливості забезпечення інтерактивної навчальної взаємодії як засадничого чинника формування в студентів універсальних і професійних компетентностей через включення учасників освітнього процесу в індивідуальну та колективну навчальну діяльність.

Посилання

Artur, S. J. (1997). The German and Russian Ideology on M. Bakhtin. London: Routledge.

Bakhtin, M. M. (1981). The dialogical imagination. Oxford: University Press.

Kapranova, E. A. (2012). Interaktivnoe obuchenie: konceptual'nye podhody. Vestnik Polockogo gosudarstvennogo universiteta, 7, 23-26 [in Russian].

Krasnov, Ju. Je. (2003). Sovremennye diskussii po probleme “Metod proektov”. In Metod proektov [Project Method]. Seriia: “Sovremennye tehnologii universitetskogo obrazovaniia” (Vol. 2, pp. 197-221). Minsk: RIVSh BGU [in Russian].

Mid, Dzh. (1994). Ot zhesta k simvolu. In Amerikanskaia sociologicheskaia mysl [American sociological thought]: teksty. (s. 216-219). Moscow: MGU [in Russian].

Moreva, N. A. (2005). Tehnologii professionalnogo obrazovaniia [Vocational Education Technologies]. Moscow: Akademija [in Russian].

Panina, T. S. (2008). Sovremennye sposoby aktivizatzii obucheniia [Modern ways to enhance learning]. Moscow: Akademiia [in Russian].

Polat, E. S. (2003). Metod proektov. In Metod proektov [Project Method]. Seriia “Sovremennye tehnologii universitetskogo obrazovaniia” (Vol. 2, pp. 39-47). Minsk: RIVSh BGU [in Russian].

Pometun, O. (2007). Encyklopediia interaktyvnogho navchannia [Encyclopedia of interactive learning]. Kyiv: A. S. K [in Ukrainian].

Surmin, Ju. P. (Ed.). (2002). Situatzionnyi analiz ili Anatomiia Keys-metoda [Situational analysis or anatomy of the case method]. Kyiv: Centr innovacij i razvitija [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Як цитувати

Semenovska, L. (2019). ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Естетика і етика педагогічної дії, (20), 18–28. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171621

Номер

Розділ

ФІЛОСОФІЯ І ПСИХОЛОГІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЇ