ЕТИЧНІ ВИМІРИ ТВОРЧОСТІ В ХОДІ ПРОЕКТУВАННЯ ЦИФРОВИХ НАРАТИВІВ

Автор(и)

  • Larysa Tymchuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171616

Ключові слова:

творчість, етика, засади творчості, цифровий наратив, інновація, авторське право, магістр освіти

Анотація

У статті актуалізовано проблему творчого самовираження особистості у процесі проектування цифрових наративів, проаналізовано категорії творчості, інновації та визначено властивості творчого витвору й пов’язані з ними питання морально-етичних засад дотримання авторських прав щодо мультимедійних матеріалів, веб-сторінок, проектів цифрового гуманістичного навчання, зокрема цифрових наративів. Визначено засади творчості в ході проектування цифрових наративів і закцентовано на необхідності навчання майбутніх магістрів освіти проектування цифрових наративів та використання їх у професійній діяльності з метою стимулювання розвитку здібностей учнів.

Посилання

Scott, C. The futures of learning 3: What kind of pedagogies for the 21st century? UNESCO Education Research and Foresight, Paris. [ERF Working Papers Series, No. 15, 2015, 21p]. http://unesdoc.unesco.org/images/0024/002431/243126e.pdf

Laurel, B. (2013). Computers as Theatre (2nd Edition) Addison-Wesley Professional; 2 edition, 272 p.

Siemieniecka, D. (2007).Technologia informacyjna a twórczość w: Pedagogika medialna, Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna, PWN, Warszawa, 84-104.

Szmidt, K. (2007). Pedagogika tworczosci. Pedagogika GWP, Gdansk, 423.

Juszczyk S. Metodyka ksztalcenia edukacji medialnej i technologii informacijnej w: Pedagogika medialna, Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna, PWN, Warszawa, 2007, 159-207.

Zakon Ukrainy “Pro avtorske pravo i sumizhni prava” vvodytsia v diiu Postanovoiu VR No. 3793-XII ( 3793-12 ) vid 23.12.93, VVR, 1994, No. 13, st.65). URL: [zakon.rada.gov.ua/laws/show/3792-12].

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-09

Як цитувати

Tymchuk, L. (2016). ЕТИЧНІ ВИМІРИ ТВОРЧОСТІ В ХОДІ ПРОЕКТУВАННЯ ЦИФРОВИХ НАРАТИВІВ. Естетика і етика педагогічної дії, (14), 191–201. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171616

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ