ЕСТЕТИКО-ТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171614Ключові слова:
хореографічне мистецтво, танцювальна терапія, психічне та фізичне здоров’я дитини, педагогічна діяльністьАнотація
У статті розкривається значення хореографічного мистецтва як терапевтичного фактору впливу на організм людини, який активізує її творчі здібності, сприяє художньому самовираженню, стабілізації психічного стану. Танцювальна терапія ґрунтується на таких положеннях: рух відображає характерні особливості людини, її думки, почуття, настрій, набутий досвід; об’єднані елементи руху створюють експресивний танець, у якому особистість має змогу самовиражатися.
Посилання
Burno, M. E. (1989). Terapija tvorcheskim samovyrazheniem. Moscow : Medicina, 304.
Vygotskij, L. S. (1968). Psihologija iskusstva. Moscow : Iskusstvo, 576.
Grjonljund, Je., Oganisjan, N. (2004). Tanceval'naja terapija. Teorija, metodika, praktika. SPb.: Rech', 288.
Leshchenko, M. P. (1995). Zarubizhni tekhnolohii pidhotovky studentiv do estetychnoho vykhovannia. Kyiv: Hrotesk, 192.
Palii, A. (1999). Art-terapiia yak metod psykhokorektsiinoho vplyvu na emotsiinu sferu dytyny. Mandrivets, 3, 65-67.
Karvasarskij, B. D. (1999). Psihoterapevticheskaja jenciklopedija. SPb. : Piter, 752.
Fedii, O. A. Tantsiuvalni zasoby estetoterapii v profesiinii pedahohichnii diialnosti (2008). Vyshcha osvita Ukrainy. Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru, 3, V(12). Kyiv: Hnozys, 601-608.