ПІДГОТОВКА В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОЗВИТКУ ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171610Ключові слова:
вчитель, інститут післядипломної педагогічної освіти, навчально-методичне забезпечення, післядипломна освіта, самоосвіта, творчі здібності учнів, творчий потенціалАнотація
У статті проаналізовано зміст підготовки вчителя початкової школи до розвитку творчого потенціалу молодших школярів у післядипломній освіті. Визначено особливості підготовки вчителя у курсовий і міжкурсовий періоди. Обґрунтовано важливість андрагогічних принципів навчання дорослих. Здійснено аналіз змістового наповнення курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів щодо формування в них готовності до розвитку творчого потенціалу молодших школярів.
Посилання
Komar, O. A. (2011). Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maibutnikh uchyteliv pochatkovoi shkoly do zastosuvannia interaktyvnoi tekhnolohii [Theoretical and methodological foundations of training future primary teachers to use interactive technology]. Uman', 382.
Kuzminskyi, A. I. (2002). Pisliadyplomna pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Cherkasy : ChDU, 288.
Oliynyk, V. V. (2012). Sohodennia ta perspektyvy rozvytku pisliadyplomnoi pedahohichnoi osvity. Postmetodyka, 4 (107), 2-7.
Tymenko, V. P. (2013). Formuvannia profesiinoi hotovnosti maibutnikh uchyteliv do vyiavlennia i pidtrymky estetychnoi obdarovanosti uchniv pochatkovoi shkoly. Osvita ta rozvytok obdarovanoyi osobystosti, 6, 101-106.
Maslow, A. H. (1968). Toward Psychology of Being. N.Y., Van Nostrand. 240.