ВИХОВАННЯ ВІДЧУТТЯ КУЛЬТУРНО-РОДИННОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171600Ключові слова:
професійна підготовка, культурно-родинна ідентичність, образотворче мистецтвоАнотація
У дослідженні автор пропонує вирішення однієї з актуальних проблем сучасної мистецької освіти – формування справжнього митця- громадянина з глибоким відчуттям культурно-родинної ідентичності, яке можливе на основі національної духовності через засвоєння принципів і форм народної культури, зокрема художньої спадщини. Запорукою успіху є звернення майбутніх учителів образотворчого мистецтва до етнічної традиції, пошук нових інноваційних форм вираження, високий професійний рівень. Розкрито культурно-педагогічний потенціал вивчення творчості сучасних українських митців.Посилання
Andrushchenko, T. (2005). XXI stolittia – chas utvorennia Ukrainy ukrainskoi. Obrazotvorche mystetstvo, 4, 6-7.
Babenko, N. (2006). Kylymarstvo, vyshyvka: albom. Kyiv: Narodni dzherela, 72.
Hurenko, A. (2005). Zhyvopysna pryroda mifu. Obrazotvorche mystetstvo, 3, 25- 29.
Danyleiko, V., Marychevskyi, M. (1995). Vidsvity Arty. Artaniia, 1, 3-6.
Leshchenko, M. (1996). Zarubizhni tekhnolohii pidhotovky uchyteliv do estetychnoho vykhovannia. Kyiv: Asmi, 192.
Lychkovakh, V. (1999). Arkhetypy i kenotypy v suchasnii siverskii obrazotvorchosti. Artaniia, 5, 30-33.
Marychevskyi, M. (2001). Yednaites obrazotvortsi! Dbaimo!.. Obrazotvorche mystetstvo, 2, 7-8.
Melnychuk, Yu. (2004). Semantyka ukrainskykh vyshytykh rushnykiv. Narodne mystetstvo, 3-4, 60-65.
Markarian, A. P. compiler (2014). Narodne mystetstvo Poltavshchyny. Kyiv: SIMON, 96.
Petrashyk, V. (2014). Mystetski interpretatsii Maidanu. Obrazotvorche mystetstvo, 2, 6-7.
Rudnytska, O. P. (2005). Pedahohika: zahalna ta mystetska. Ternopil: Navchalna knyha – Bohdan, 360.
Snizhko, V. (2004). Mystetstvo yak etnoideolohiia. Artaniia, 6, 10-13.
Tovstukha, Ye. (2003). Novitnia fitoterapiia. Kyiv: Ukrainska akademiia oryhinalnykh idei, 480.