ІНТЕРАКТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИКОРИСТАННЯ АНГЛОМОВНИХ ЛІТЕРАТУРНИХ ПЕРШОДЖЕРЕЛ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
DOI:
https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171580Ключові слова:
сучасна дитяча англомовна література, психолого- педагогічний потенціал літератури, професійна освіта, художній образ, інтерактивні технологіїАнотація
Статтю присвячено проблемі використання літературних англомовних першоджерел у змісті професійної освіти майбутніх педагогів. Окреслюються специфічні риси сучасних англомовних літературних джерел, а також фактори, що негативно позначаються на бажанні читати. На думку авторки, застосування інтерактивного підходу до опрацювання літературних першоджерел сприятиме набуттю читацького досвіду, активізації креативного потенціалу майбутніх педагогів і стимулюванню інтересу до подальшого самостійного читання літератури.
Посилання
Aliyeva, T. (1996). Yak dy`ty`na spry`jmaye xudozhnyu literature. Doshkil`ne vy`xovannya, 5, 81-85.
Yel’nikova, O. V. (2001). Interakty`vni metody` navchannya, yix misce u klasy`fikaciyi pedagogichny`x innovacij. Imidzh suchasnogo pedagoga, 3-4 (14-15), 71-74.
Ivanova-Komashhuk, O. Kory`st` interakty`vny`x metodiv navchannya. Available at: http://osvita.ua/school/method/technol/6564/.
Komar, O. (2006). Navchannya shkolyariv za interakty`vny`my` metodamy`. Ridna shkola, 5, 57-60.
Nisimchuk, A. S., Padalka, O. S., Shpak, O. T. (2000). Modern pedagogical technologies, Kyiv, 368.
Savchenko, O. Ya. (1997). Didactic of primary school. Kyiv: Abrys, 416.
Scherban, T. (2004). Suggestibility and art vision. Pedagogy and Psychology of professional education, 1, 98-103.
British Council in Ukraine. Retrived from: www.britishcouncil.org/ukraine. magic pencil/.
Farrel, T. Reflective teaching. The principles and practices, English Teaching Forum, 41, 4, pp. 14-22.
Sebesta Sam Leaton, Iverson Villiam I. (1975). Literature for Thursday`s child, Science Reseach Associates, Inc. pp. 6, 7, 113, 114, 180, 202, 345, 346.