МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НА ЗАСАДАХ МОДУЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • V. Irkliienko

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255915

Ключові слова:

модуль, модульне навчання, навчальна дисципліна, технологія, очікувані результати навчання

Анотація

У статті розкривається сутність музично-теоретичної підготовки майбутніх учителів на засадах модульного навчання. Автор наголошує, що традиційно теорія музики викладається через окремі дисципліни (елемен­тарна теорія музики, гармонія, поліфонія, аналіз музичних творів тощо), а також поглиблюється в процесі вивчення курсу «Сольфеджіо». Інтегрований характер змісту музично-теоретичної підготовки фахівців обумовлює доцільність застосування у закладах вищої педагогічної освіти модульної технології навчання під час викладання дисципліни «Теорія музики і сольфеджіо», яка має наскрізну мету, завдання, очікувані результати, принципи, логічну побудову у вигляді модулів (субдисциплін) і змістових модулів.

Посилання

Demir Utkan Baikal (2016). Metodyka formuvannia muzychno-teoretychnoi pidhotovlenosti studentiv u vyshchykh muzychno-pedahohichnykh zakladakh Ukrainy [Methods for developing of training in musical theoretical knowledge acquisition at higher musical education institutions in Ukraine]. (Dys. kand. ped. nauk). Odesa [in Ukrainian].

Dubaseniuk, O. A., Semeniuk, T. V., & Antonova, O. Ye. 2003). Profesiina pidhotovka maibutnoho vchytelia do pedahohichnoi diialnosti: Monohrafiia [Professional preparation of the future teacher for pedagogical activity: Monograph]. Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. ped. un-t [in Ukrainian].

Irkliienko, V. S. «Teoriia muzyky ta solfedzhio» – intehralnyi muzychno-teoretychnyi komponent osvitno-profesiinoi prohramy «Serednia osvita (Muzychne mystetstvo)». (2020). Sulaieva, N. V., Levchenko, H. S. & Lobach, O. O. (Eds.) (2020). Zmistovyi skladnyk formalnoi profesiinoi osvity vchyteliv muzychnoho mystetstva (I osvitnii riven): Monohrafiia [Content component of formal professional education of music teachers (I educational level): Monograph] (p. 48-51). Kyiv: Talkom [in Ukrainian].

Jucjavichene, P. A. (1992). Princip modulnogo obuchenija. Sozdanie modulnyh program [The principle of modular learning. Creation of modular programs]. Sovetskaja pedagogika, 1, 2 [in Russian].

Slovnyk ukrainskoi movy [Dictionary of the Ukrainian language]. (1973). (T. 4, p. 778). Retrieved from: http://sum.in.ua/s/modulj [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-26

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА