ЗМІСТОВИЙ СКЛАДНИК ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ВПРОВАЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Ju. Komyshan

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2021.24.255914

Ключові слова:

майбутній учитель музичного мистецтва, фахова підготовка, інформаційно-комунікаційні технології навчання, цифрова грамотність

Анотація

У статті проаналізовано значення інформаційно-комунікаційних технологій у підготовці здобувачів вищої музично-педагогічної освіти. Визначено зміст курсу «Інформаційно-комунікаційні технології в освіті та мистецтві» для майбутніх учителів музичного мистецтва. Зроблено висновок про те, що застосування інформаційно-комунікаційних технологій у загальній мистецькій освіті розширяє дидактичний арсенрал учителя та стимулює до кращого засвоєння матеріалу учнями.

Посилання

Carrión Candel, E. (2019). The use of the game and the cooperative Methodology in Higher Educatio: an alternative for creative teaching. Artseduca, 23, 71-97. Retrieved from http://dx.doi.org/10.6035/Artseduca.2019.23.4

Crawford, R. (2017). Rethinking teaching and learning pedagogy for education in the twenty-first century: blended learning in music education. Music Education Research, 19, 195-213. Retrieved from https://doi.org/10.1080/14613808.2016.1202223

Havrilova, L., & Fedoryshyn, V. (2017). Problema formuvannia profesiinoi kompetentnosti maibutnikh uchyteliv muzyky zasobamy kompiuternykh tekhnolohii u teorii vitchyznianoi mystetskoi osvity [The problem of formation of professional competence of future music teachers by means of computer technologies in the theory of domestic art education]. In Profesionalizm pedahoha: teoretychni y metodychni aspekty: zbirnyk naukovykh prats, 5(1). (p. 213-225). Sloviansk. Retrieved from http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN= UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/prptma_2017_5(1)__22.pdf [in Ukrainian].

Khodorovska, I. M. (2013). Zbirka dyktantiv z solfedzhio na materiali ukrainskoho folkloru ta muzyky ukrainskykh kompozytoriv: Multymediinyi posibnyk [Collection of dictations from solfeggio on the material of Ukrainian folklore and music of Ukrainian composers: Multimedia textbook]. Kyiv: Instytut mystetstv Kyivskoho universytetu imeni Borysa Hrinchenka [in Ukrainian].

Murillo-Ribes, A., Riaño-Galán, M., & Berbel-Gómez, N. (2018). Perception of the use of “Soundcool” as a proposal for intervention in the creation of sound and in the development of teaching competences. An exploratory study on pre-service teacher education., Psychology, Society, & Education, 10(1), 127-146. Retrieved from http://dx.doi.org/10.25115/psye.v10i1.1051

Nedelcu, N., & Pop, C. G. (2021). Educators’ Training Programs for Integrating ICT in the Field of Music. ICT in Musical Field, 10, 15–24. Retrieved from http://www.tic.edituramediamusica.ro/reviste/2019/1/ICTMF_ISSN_2067-9408_2019_vol_10_issue_1_pg_no_015-024.pdf

Osadcha, K. P., & Osadchyi, V. V. (2014). Tekhnolohii dystantsiinoho navchannia. Robota z Moodle 2.4.: Navchalnyi posibnyk [Distance learning technologies. Working with Moodle 2.4.: textbook]. Melitopol: Vyd-vo MDPU im. B. Khmelnytskoho [in Ukrainian]

Pashchenko, I. (2017). Kompiuterni tekhnolohii u systemi pidhotovky maibutnikh uchyteliv muzychnoho mystetstva [Computer technology in the system of training future music teachers]. Visnyk Cherkaskoho universytetu, 3, 100-104. Retrieved from http://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/1541 [in Ukrainian].

Popovych, N. (2019). Informatsiino-tvorche osvitnie seredovyshche yak umova profesiino-tvorchoi samorealizatsii fakhivtsia z muzychnoho mystetstva [Information and creative educational environment as a condition for professional and creative self-realization of a specialist in music art]. Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, 69(1), 92-99. Retrieved from https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/2369 [in Ukrainian]

Pro vyshchu osvitu: Zakon Ukrainy [On higher education: Law of Ukraine]. № 1556-VII vid 01.07.2014 (zi zminamy № 1357-IX vid 30.03.2021). Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text [in Ukrainian].

Sharabajko, O. (2018). SMART Notebook: sozdanie interaktivnyh elektronnyh obrazovatelnyh resursov (na primere sozdanija uchebnyh materialov dlja urokov muzyki): Praktikum. [SMART Notebook: creation of interactive electronic educational resources (on the example of creating educational materials for music lessons): Workshop]. Minsk: BGPU.

Yashanov, S. M. (2003). Formuvannia u maibutnikh uchyteliv umin i navychok samostiinoi navchalnoi roboty u protsesi vykorystannia novykh informatsiinykh tekhnolohii [Formation of future teachers' skills and abilities of independent educational work in the process of using new information technologies]. (Ext. abstract of PhD diss.). Kyiv: Natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni M. P. Drahomanova [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-26

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА