КОНЦЕПЦІЯ ВНУТРІШНЬОЇ ГРИ ЯК ЗАСІБ МУЗИЧНОГО КОУЧИНГУ

Автор(и)

  • D. Petreniuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2020.22.222023

Ключові слова:

коучинг, внутрішня гра, музичний коучинг, Перше Я, Друге Я, само-втручання, розслаблена концентрація

Анотація

У статті автор констатує, що для максимального розкриття власного потенціалу музиканта в процесі навчання та під час публічних виступів важливе значення має здатність виконавця мінімізувати вплив ментальних внутрішніх перешкод, таких як: втрата концентрації, нервозність і сумніви щодо власних можливостей; доводить, що концепція внутрішньої гри – це метод коучингу, спрямований на подолання таких перешкод; визначає, що характерною особливістю методики внутрішньої гри є використання формулювань і завдань, які не вимагають вербальної відповіді студента, а скоріше стимулюють його прислухатися до власних відчуттів та експериментувати; акцентує увагу на психологічних механізмах внутрішньої гри.

Посилання

Be amorphous. Sayngs by Bruce Lee. Retrieved from https://cutiemay.ru/en/lichnaya-effektivnost/bud-amorfnym-vyskazyvaniya-bryusa-li-rost-eto-process-a-ne-konechnaya/

Gallwey, T. (1974). The Inner Game of Tennis. New York: Random House.

Gallwey, W. T., & Green, B. (2015). The inner game of music. Basingstoke: Pan Macmillan.

Golvi, T. (2010). Tennis. Psihologija uspeshnoj igry [Tennis. Psychology of successful playing]. Moscow: Olimp-Biznes [in Russian].

Krjuk, V. K. (2014). Bespredelnye vozmozhnosti cheloveka: tajna puti k uspehu, schastju, bogatstvu, vlasti i prosvetleniju [Unlimited human potential: the secret of the way to success, happiness, wealth, power and enlightenment]. Krasnodar: Jekoinvest [in Russian].

Lebiha, T. V. (2018). Kouchynh v roboti vykladacha muzychnoi shkoly [Coaching in the work of musical school teacher]. Visimnadtsiata vseukrainska praktychno-piznavalna Internet-konferentsiia. Naukove myslennia. Retrieved from http://naukam.triada.in.ua/ index.php/konferentsiji/48-visimnadtsyata-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internet-konferentsiya/395-kouching-v-roboti-vikladacha-muzichnoji-shkoli [in Ukrainian].

Petreniuk, D. A. (2018). Tvorchyi potentsial kouchynhu u pidhotovtsi suchasnykh fakhivtsiv muzyky [Creative potential of coaching in contemporary musician-specialist training]. In Muzychno-khoreohrafichna osvita v konteksti sotsialno-kulturnoho rozvytku: IV Mizhnar. nauk.-prakt. konf. molodykh vchenykh ta studentiv Pivdennoukrainskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet imeni K. D. Ushynskyi, 12-13 zhovtnia 2018 r. Odesa [in Ukrainian].

Vitmor, Dzh. (2019). Efektyvnyi kouchynh. Pryntsypy i praktyky [Effective coaching. Principles and practice]. Kyiv: KM-BOOKS [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-27

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ