РОЗВИТОК МУЗЕЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ В УКРАЇНІ: КУЛЬТУРОТВОРЧІ ЗАСАДИ

Автор(и)

  • Natalia Filipchuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2017.16.175982

Ключові слова:

музейна педагогіка, культурно-освітні процеси, оптимізація діяльності музею, місія музею, культуровідповідність, естетизація

Анотація

У статті схарактеризовано потенціал музейної педагогіки в контексті проблеми оптимізації культурно-освітніх процесів в Україні. Акцентовано увагу на необхідності особливої уваги з боку навчальних закладів, наукових інституцій до популяризації музеїв, пошуку нових форм музейної педагогіки, що спрямовано на формування в суспільстві поважного ставлення до цінностей музейної культури, підвищенні її соціального статусу, вироблення позитивної мотивації у громадян, особливо молоді. Доводиться, що в освіті необхідне активне впровадження музейної педагогіки для подолання негативної усталеної практики відірваності культурного середовища від освітніх закладів.

Посилання

Ziaziun, I. A. (2000). Pedahohika dobra: idealy i realii [Pedagogy of goodness: ideals and realities]. Kyiv: MAUP, 312.

Muzychenko, Ya. S. (2017). Aktyvni y interaktyvni osvitni tekhnolohii v muzeinykh prohramakh dlia ditei [Active and interactive educational technologies in museum programs for children]. Proceedings from Muzeina pedahohika – problemy, sohodennia, perspektyvy. V International Scientific and Practical Conference (28-29 veresnia 2017). Kyiv: Natsionalnyi Kyievo-Pecherskyi istoryko- kulturnyi zapovidnyk, Talkom, 63-65.

Stratehiia natsionalno-patriotychnoho vykhovannia ditei ta molodi na 2016-2020 roky. Available at : http://www.president.gov.ua/documents/

Topylko, O. V., Belousova, T. K. (2017). Osnovni formy i metody roboty z dytiachoiu i pidlitkovoiu audytoriieiu v Natsionalnomu Kyievo-Pecherskomu istoryko-kulturnomu zapovidnyku (z praktychnoho dosvidu viddilu muzeino- osvitnoi roboty) [The main forms and methods of work with children and adolescents in the National Kyiv-Pechersk Historical and Cultural Reserve (from the practical experience of the department of museum and educational work)]. Proceedings from Muzeina pedahohika – problemy, sohodennia, perspektyvy. V International Scientific and Practical Conference (28-29 veresnia 2017). Kyiv: Natsionalnyi Kyievo-Pecherskyi istoryko-kulturnyi zapovidnyk, Talkom, 5-9.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-09-09

Номер

Розділ

ПЕДАГОГІЧНА ЕСТЕТИКА ТА ЕТИКА