DOI: https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171678

ВИКОРИСТАННЯ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ЯК ЗАСОБУ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Oksana Rudych

Анотація


Статтю присвячено пошуку нових ефективних методів навчання англійської мови за допомогою використання сучасних джерел набуття інформації. Розглядаються особливості практичного використання мережі Інтернет у процесі навчання англійської мови. Наведено класифікацію та окреслено специфіку опрацювання мультфільмів, неігрового кіно, пісенного матеріалу як засобів ефективного навчання англійської мови на різних етапах її вивчення. Стаття містить посилання на доступні, безкоштовні джерела.


Ключові слова


сучасні технології; навчання англійської мови; документальний фільм; анімаційний фільм; мережа Інтернет

Повний текст:

PDF

Посилання


Asenin, S. V. (1986). Mir multfilma: idei i obrazy multiplikatcionnogo kino sotcstran [The world of cartoon: ideas and images of animated cartoons of socialist countries]. Moscow: Iskusstvo [in Russian].

Bihych, O. B. Multfilm na urotsi inozemnoi movy [Cartoon at the lesson of a foreign language]. Pedagogics. Modern teaching methods. Retrieved from http://www.rusnauka.com/32_PVMN_2011/Pedagogica/5_97547.doc.htm. [in Ukrainian].

Bohdanova, O. Vykorystannia avtentychnykh videomaterialiv dlia formuvannia komunikatyvnoi ta sotsiokulturnoi kompetentsii na urokakh anhliiskoi movy [Use of authentic video materials for forming communicative and socio-cultural competence in English lessons]. Linhvokohnityvni ta sotsiokulturni aspekty komunikatsii: materialy III mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi zaochnoi konferentsii.. Retrieved from http://naub.oa.edu.ua/2014/vykorystannya-avtentychnyh-videomaterialiv-dlya-formuvannya-komunikatyvnoji-ta-sotsiokulturnoji-kompetentsiji-na-urokah-anhlijskoji-movy/ [in Ukrainian].

Burton, A. Creative Multimedia. Retrieved from http://alexburtonjournal.blogspot.com/ 2007/11/documentary-form.html

FluentU. English Language and Culture Blo. Retrieved from https://www.fluentu.com/blog/english/english-for-professional-purposes/

Kochkina, Z. A. (1995). Chto dolzhen slyshat i slushat student pri ovladenii inostrannym iazykom [What a student should hear and listen to when mastering a foreign language]. Foreign Languages in High School, 5, 6-28 [in Russian].

Rogov, F. Lesson Plan: Introducing Documentaries to Your Dtudents. Retrieved from www.pbs.org/pov.behindthelens/lessonplan1.thp

Riabukha, T. V., & Gostishcheva N. O. Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii formuvannia navychok audiiuvannia u studentiv spetsialnosti “Mova i literatura (anhliiska)” [Information and communication technologies for forming students' listening skills at the specialty "Language and Literature (English)"]. Naukjva przestrzen Europy – 2013: Materialy IX Miedzynarodowej naukovi-praktycznej konferencji. Filologiczne nauki: Przemysl. Nauka i studia, 23, 18-19[in Ukrainian].

Sittseva, M. V. (2014). Psykholohichni osoblyvosti multyplikatsiinoho obrazu [Psychological features of the animated image]. Humanitarian Corps, 1, 157-160. Kyiv: Feniks [in Ukrainian].


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.