СУЧАСНЕ І ТРАДИЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ПЕРЕВАГИ І НЕДОЛІКИ

Автор(и)

  • Yuliia Styrkina

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2019.20.171675

Ключові слова:

сучасні та традиційні методи навчання, граматико-перекладний метод навчання, комунікативний метод, мультимедійне навчання, дистанційне навчання, електронне навчання, розвиток дитини

Анотація

У статті зроблено спробу аналізу позитивних і негативних результатів упровадження сучасних і традиційних методів навчання. Акцентується увага на необхідності вдалого поєднання цих методів залежно від цілей і завдань. Автор статті доводить, що застосування повністю або сучасних, або традиційних технологій негативно позначається на навчальному процесі, тоді як їх гармонійна комбінація позитивно впливає на засвоєння дисципліни. 

Посилання

Bekh, P. O. (1996). Konceptsiia vykladannia inozemnykh mov v Ukraini [Conception of teaching foreign languages in Ukraine]. Inozemni movy, 2, 3-8 [in Ukrainian].

Boumová, V. (2008) Traditional vs. Modern Teaching Methods: Advantages and Disadvantages of Each. Master’s Diploma Thesis. Sofia.

Broughton, G. (1994). Teaching English as a Foreign Language. London: Routledge.

Gaponova, S. V. (1998). Suchasni metody vykladannia inozemnykh mov za rubezhem [Modern methods of teaching foreign languages abroad]. Inozemni movy,1, 24-31 [in Ukrainian].

Hadfield, J. & Hadfield, Ch. (2003). Oxford Basics: Simple Speaking Activities. Shanghai: Oxford University Press.

Scrivener, J. (2005). Learning Teaching. Oxford: Macmillan.

Wallace, M. (1991). Training Foreign Language Teachers: A Reflective Approach (Cambridge Teacher Training and Development). Glasgow: Cambridge University Press.

White, R. (1988). The ELT Curriculum. Oxford: Blackwell Publishers Ltd

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ