ЕСТЕТИКО-ТЕРАПЕВТИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Yana Reva

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.14.171614

Ключові слова:

хореографічне мистецтво, танцювальна терапія, психічне та фізичне здоров’я дитини, педагогічна діяльність

Анотація

У статті розкривається значення хореографічного мистецтва як терапевтичного фактору впливу на організм людини, який активізує її творчі здібності, сприяє художньому самовираженню, стабілізації психічного стану. Танцювальна терапія ґрунтується на таких положеннях: рух відображає характерні особливості людини, її думки, почуття, настрій, набутий досвід; об’єднані елементи руху створюють експресивний танець, у якому особистість має змогу самовиражатися.

Посилання

Burno, M. E. (1989). Terapija tvorcheskim samovyrazheniem. Moscow : Medicina, 304.

Vygotskij, L. S. (1968). Psihologija iskusstva. Moscow : Iskusstvo, 576.

Grjonljund, Je., Oganisjan, N. (2004). Tanceval'naja terapija. Teorija, metodika, praktika. SPb.: Rech', 288.

Leshchenko, M. P. (1995). Zarubizhni tekhnolohii pidhotovky studentiv do estetychnoho vykhovannia. Kyiv: Hrotesk, 192.

Palii, A. (1999). Art-terapiia yak metod psykhokorektsiinoho vplyvu na emotsiinu sferu dytyny. Mandrivets, 3, 65-67.

Karvasarskij, B. D. (1999). Psihoterapevticheskaja jenciklopedija. SPb. : Piter, 752.

Fedii, O. A. Tantsiuvalni zasoby estetoterapii v profesiinii pedahohichnii diialnosti (2008). Vyshcha osvita Ukrainy. Vyshcha osvita Ukrainy u konteksti intehratsii do yevropeiskoho osvitnoho prostoru, 3, V(12). Kyiv: Hnozys, 601-608.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-09-09

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ