ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Anna Kolizhuk

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2016.13.171557

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, система неперервної освіти, професійна компетентність, підвищення кваліфікації освітян, початкова освіта

Анотація

У статті розглянуто роль інформаційно-комунікаційних технологій у сучасному освітньому процесі, стан розвитку в педагогів навичок використання ІКТ у системі неперервної педагогічної освіти та організаційно-педагогічні умови успішності цього процесу.

Посилання

Bykov, V. (2010). Suchasni zavdannya informatyzatsiyi osvity [The modern problems of informatization of education]. In: Informatsiyni tekhnolohiyi i zasoby navchannya: elektronne naukove fakhove vydannya [Information technologies and learning tools : electronic scientific specialized edition (Eds. Bykov, V.)], No. 1

(15) (in Ukrainian).

Oros, V. (2015). Formuvannya IKT-kompetentnosti pedahoha u systemi neperervnoyi osvity [The formation of ICT competence of teachers in the system of continuous education]. In: Nova pedahohichna dumka [New pedagogical thought], No. 2, pp. 204-206 (in Ukrainian).

Pokroyeva, L. (2013). Formuvannya informatyvnoyi kompetentnosti yak faktor osobystisno-profesiynoho zrostannya pedahohiv [The formation of informative competence as the factor of personal-professional growth of a teacher]. In: Nova pedahohichna dumka [New pedagogical thought], No. 3, pp. 109-112 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-03-09

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ