ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • Ю. Марчук

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.30.320978

Ключові слова:

англійська мова, інноваційні методи, інноваційні технології, вища освіта, особистісний підхід, штучний інтелект

Анотація

У статті здійснено огляд інноваційних технологій, що на практиці впроваджуються у закладі вищої освіти, розташованому на території, близькій до воєнних дій. Висвітлено дії адміністрації щодо підвищення ефективності різних форм освітнього процесу в умовах війни. Окреслено основні напрями інновацій в сучасній освіті. Розкрито практичний досвід упровадження в процес викладання англійської мови інноваційних методів і технологій викладання, як‑от: практико орієнтоване навчання, імітаційні технології навчання, «перевернуте навчання», STEM-освіта тощо. Акцентовано на використанні штучного інтелекту у формуванні іншомовної компетентності студентів регіонального ЗВО.

Посилання

Bandur, B. O. (2023). Formuvannia hotovnosti do innovatsiinoi diialnosti maibutnikh vykladachiv zakladiv vyshchoi osvity zasobamy imitatsiinykh tekhnolohii navchannia [Formation of readiness for innovative activity of future teachers of higher education institutions by means of imitation teaching technologies]. (Doctoral diss). Hryhorii Skovoroda University, Pereiaslav [in Ukrainian].

Falshtynska, Yu. V., Hromov, Ye. V., & Yamchynska, T. I. (2018). Profesiina pidhotovka vykladachiv inozemnykh mov v umovakh informatsiinoho suspilstva [Professional Training of Foreign Language Teachers in the Information Society]. Vinnytsia: TOV “Firma Planer” [in Ukrainian].

Instytut modernizatsii zmistu osvity. STEM-osvita [Institute of Modernization of Education Content. STEM education]. Retrieved from https://imzo.gov.ua/stem-osvita/ [in Ukrainian].

Khmylko, B. S., & Kostyria, I. V. (2022) Pidhotovka maibutnikh vykladachiv – lideriv do zastosuvannia smart-tekhnolohii u vyshchii shkoli [Preparing future teachers – leaders for the use of smart technologies in higher education]. In Lidery XXI stolittia. Pohliad u maibutnie [Leaders of the XXI century. A look into the future] (pp. 43-45). Kyiv [in Ukrainian].

Korotka, N. V., & Pidkolesna, L. A. (2021). Dilova hra yak metod aktyvnoho navchannia anhliiskii movi u zakladi vyshchoi osvity [Business game as a method of active learning of English in a higher education institution]. Innovatsiina pedahohika [Innovative pedagogy], 31, 2, 35-38. Retrieved from http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/ 2021/31/part_2/8 pdf [in Ukrainian].

Kostiukevych, O. M. (2023). Tendentsii vyshchoi osvity krain svitu, shcho rozvyvaiutsia u XXI stolitti [Trends in Higher Education in the Developing World in the XXI Century]. (Doctoral diss). Hryhorii Skovoroda University, Pereiaslav [in Ukrainian].

Kukharenko, V.M., Berezenska, S.M., Buhaichuk, K.L., Oliinyk, N.Yu., Oliinyk, T.O., Rybalko, O.V. & Stoliarevska, A. L. (2016). Teoriia ta praktyka zmishanoho navchannia [Theory and practice of blended learning]: monohrafiia. Kharkiv. Retrieved from https://repository.kpi.kharkov.ua/server/api/core/bitstreams/a1aaecec-5ca4-4e67-9b95-1bb50b9daf43/content [in Ukrainian].

Nikolaiev, Ye., Rii, H., & Shemelynets, I. (2023). Vyshcha osvita v Ukraini: zminy cherez viinu: analitychnyi zvit [Higher education in Ukraine: changes due to the war: analytical report]. Kyiv: Kyivskyi universytet imeni Borysa Hrinchenka [in Ukrainian].

Prodan, V. I. (2023). Osvita v umovakh viiny ta nadzvychainykh sytuatsii: dosvid krain ta perspektyvy dlia Ukrainy [Education in war and emergencies: country experience and prospects for Ukraine]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Seriia: Pravo [Scientific Bulletin of Uzhhorod National University. Series: Law] (Vol. 1. No 78. pp. 126-132). Uzhhorod [in Ukrainian].

Shcherba, N. S. (2021). Teoretychni ta metodychni zasady pidhotovky maibutnoho vchytelia inozemnoi movy do realizatsii praktykooriientovanoho navchannia starshoklasnykiv z osoblyvymy potrebamy. (Extended abstract of Dotoral diss.) [Theoretical and methodological bases of preparation of future foreign language teacher for the implementation of practice-oriented teaching of high school students with special needs]. Zhytomyr Ivan Franko State University, Zhytomyr [in Ukrainian].

Shvets, H. O. (2022). Suchasni innovatsiini metody vykladannia u vyshchyi shkoli [Modern innovative methods of teaching in higher education]. Naukove myslennia [Scientific thinking]. Retrieved from https://naukam.triada.in.ua/index.php/konferentsiji/33-chetverta-vseukrajinska-praktichno-piznavalna-internet-konferentsiya/42-suchasni-innovatsijni-metodi-vikladannya-u-visshij-shkoli [in Ukrainian].

Sidiropulo, K. M. (2023). Formuvannia upravlinskoi kompetentnosti maibutnikh vykladachiv vyshchoi shkoly z vykorystanniam innovatsiinykh osvitnikh tekhnolohii [Formation of managerial competence of future higher school teachers using innovative educational technologies]. (Doctoral diss). Hryhorii Skovoroda University, Pereiaslav [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-22

Як цитувати

Марчук, Ю. (2024). ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В РЕГІОНАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ. Естетика і етика педагогічної дії, (30), 190–200. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.30.320978

Номер

Розділ

ІННОВАЦІЇ У МИСТЕЦЬКІЙ І ПЕДАГОГІЧНІЙ ОСВІТІ