ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ВИКОНАВСЬКІ ТЕХНІКИ В ШКОЛІ МАКСА ШЛОССБЕРГА

Автор(и)

  • А. Оріщенко

DOI:

https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.30.320973

Ключові слова:

Макс Шлоссберг, педагогічна школа, учні, педагогічні ідеї, виконавські техніки гри на духових інструментах, персоналізований підхід, послідовники

Анотація

У статті йдеться про специфіку школи Макса Шлоссберга, його педагогічні ідеї та виконавські техніки. Спираючись на зарубіжну літературу (насамперед, американських дослідників), автор доводить узгодженість усіх компонентів цієї (мистецько-виконавської та педагогічної) школи – фундаментальних навичок трубних виконавців, розуміння дихання як центрального елемента в навчанні грі на духових інструментах, персоналізованого підходу в навчанні й вихованні учнів, гармонійного поєднання технічного та музичного начал. У викладі основного матеріалу автор статті показує, як педагогічна школа Макса Шлоссберга зайняла провідне місце в світі й продовжує його займати до сьогодні завдяки його талановитим учням і послідовникам, які продовжують дотримуються викладацької системи навчання й виховання свого педагога.

Посилання

Arban, J.-B. (1982). Complete Conservatory Method for Trumpet. New York: Carl Fischer Music.

Bloss, Laura L. (2014). A Comparative Examination of Six American Master Trumpet Teachers and the Regional Schools of Playing that They Represent. (D diss.).

Clark, H. L. (1984). Technical Studies for the Cornet. New York: Carl Fischer Music.

Ericsson, K. A., Krampe, R. T., & Tesch-Römer, C. (1993). The Role of Deliberate Practice in the Acquisition of Expert Performance. Psychological Review, 100 (3), 363-406.

Jenkins, H. (1999). Studies With Schlossberg, The Instrumentalist, in Brass Anthology. The Instrumentalist Company.

Johnson, D. (2010). The Legacy of Max Schlossberg. International Trumpet Guild Journal, 34 (2), 45-50.

Jones, T. (2020). Methodology for the development of air and compression for brass instruments using adaptations of exercises by William Adam, Carmine Caruso, Herbert L. Clarke, Max Schlossberg, James Stamp, and Richard Shuebruk. (D diss.). Georgia.

Miller, A. (2018). Max Schlossberg's Influence on Modern Brass Pedagogy. Journal of Music Education, 12 (3), 67-74.

Schlossberg, M. (1937). Daily Drills and Technical Studies for Trumpet. New York: M. Baron Company.

Smith, R. (2005). Trumpet Pedagogy: A Compendium of Modern Teaching Techniques. Oxford: Oxford University Press.

Williams, S. (2015). Breathing Techniques for Brass Players. Cambridge: Cambridge University Press.

William, S. (1995). Vacchiano: An Appreciative Recollection on His 83rd Birthday: 23 May 1995. International Trumpet Guild Journal, 4, 5-33.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-22

Як цитувати

Оріщенко, А. (2024). ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ВИКОНАВСЬКІ ТЕХНІКИ В ШКОЛІ МАКСА ШЛОССБЕРГА. Естетика і етика педагогічної дії, (30), 133–143. https://doi.org/10.33989/2226-4051.2024.30.320973

Номер

Розділ

МИСТЕЦЬКА ОСВІТА: ТЕОРІЯ, ІСТОРІЯ, МЕТОДИКА